NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Anlan1
Med tanke på att volvo bjuder på assistans vid fortsatta servicar kostar det volvo knappt något och då innebär detta att det knappt aldrig inträffar. Hur många gånger i livet behöver man bärgare, ca 1,2 gånger per liv och den bärgningen är ganska mycket billigare än 50-60 fjuttservicar!
Användarvisningsbild
av CarMan
Anlan1 skrev:Med tanke på att volvo bjuder på assistans vid fortsatta servicar kostar det volvo knappt något och då innebär detta att det knappt aldrig inträffar. Hur många gånger i livet behöver man bärgare, ca 1,2 gånger per liv och den bärgningen är ganska mycket billigare än 50-60 fjuttservicar!
i volvo assistans så ingår även hyrbil m.m.

du kanske får punka o inte vill skita ned fin kostymen?

http://www.volvocars.com/se/Documents/M ... e65_lr.pdf
av Heden
Dessutom så gäller det i större delen av Europa, och det tycker jag är ganska bekvämt eftersom jag kör ner till sommarhuset i Frankrike, eller bilar runt i Tyskland några gånger per år. Jag vet att man kan köpa till liknande "försäkring" via T.ex. Shell, och vissa försäkringsbolag har det som tillägg till den vanliga bilförsäkringen.
av Anlan1
Heden skrev:Dessutom så gäller det i större delen av Europa, och det tycker jag är ganska bekvämt eftersom jag kör ner till sommarhuset i Frankrike, eller bilar runt i Tyskland några gånger per år. Jag vet att man kan köpa till liknande "försäkring" via T.ex. Shell, och vissa försäkringsbolag har det som tillägg till den vanliga bilförsäkringen.

Då förstår jag att det känns tryggt med en försäkring, själv kör jag mest i sverige, sällan i kostym och bangar inte att byta till reservdäcket om så skulle behövas

100 miljarder kr :party:

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]