Vart ifrån laddas den programvaran?,
För min del så är det bälte på oavsett pling eller ej, i min gamla s40 så plingar det aldrig men (skall snart få en ny, och den har pling)
Moderator: Moderatorer
Sid skrev:Den laddar dom ner på från mjukvaruserven dom har i Gbg, dvs Bilia.Alla mjukvoror liggar på en sever i göteborg, det vill säga Volvocars
Dom vill oftast inte medge att den finns, men det gör den..
CarMan skrev:Jag menade att det gör man hos bilia, o precis som du säger hämtas det från volvocars server i Gbg.Sid skrev:Den laddar dom ner på från mjukvaruserven dom har i Gbg, dvs Bilia.Alla mjukvoror liggar på en sever i göteborg, det vill säga Volvocars
bilia har inge egna mjukvarar.
jag har hört att nån tidigare nämt det her med taxi mjukvaran, men det har altid varit personer som inte jobbar med volvo bilar & dom kan aldrig svara på vad mjukvaran heter.
jag har inte själv sett denna mjukvara, men den kanske fins vad vet ajg?
Sid skrev:stort tack ska du har ifal du får reda på numret, det är ett nummer vi vill ha.CarMan skrev:Jag menade att det gör man hos bilia, o precis som du säger hämtas det från volvocars server i Gbg.Sid skrev:Den laddar dom ner på från mjukvaruserven dom har i Gbg, dvs Bilia.Alla mjukvoror liggar på en sever i göteborg, det vill säga Volvocars
bilia har inge egna mjukvarar.
jag har hört att nån tidigare nämt det her med taxi mjukvaran, men det har altid varit personer som inte jobbar med volvo bilar & dom kan aldrig svara på vad mjukvaran heter.
jag har inte själv sett denna mjukvara, men den kanske fins vad vet ajg?
Jag skall be min "volvo meck" ta reda på namnet, han drog in det i min förra V70 jag hade. Han jobbar bara med Taxibilar, så han har dunkat in det massor av gånger till div taxibilar här i Stockholm.
Återkommer.
CarMan skrev:kör man ut tiningar så får man väll gå om det är tätt mellan brevlådorna, o är det inte tätt ska man ha bälte.Alltså, jag tänker inte uttala mig om hur du ska göra ditt jobb eftersom jag inte har någon aning om vad jag pratar om isåfall.. :D
(hur långt sträckerman sig innan bältet inte räcker?)
Slipade med 80 papper sedan 240 och 400 samt v&ari[…]