- tor 26 feb 2009, 15:38
Jag försöker fixa till min gamla S80, då jag vill sälja den... backspegel med automatisk avbländning är kass. Det är egentligen så att det finns två glas och någon slags olja emellan. Den oljan har ”runnit ut” till ca hälften på spegeln och det syns, typ där uppe blir det ljusare…
På Volvo vill de ha över 8000kr eftersom spegeln ha massor med andra funktioner…
Har fixat en begagnad spegel och det är massor med sladdar som går till den, otroligt…
Volvo har försökt att installera den ”nya”, men utan framgång. Till slut monterade de den gamla på igen…
Jag stör mig inte så mycket på detta när jag kör, men nu ska bilen säljas och det vare synd om allt annat är fixat och spegeln är fortfarande ”trasig”….
NÅGON SOM HAR RÅD ELLER TIPS?
FINNS DET EN CHANS ATT MÅNTERA DEN ”NYA” SPEGELN JAG KÖPT…?
På Volvo vill de ha över 8000kr eftersom spegeln ha massor med andra funktioner…
Har fixat en begagnad spegel och det är massor med sladdar som går till den, otroligt…
Volvo har försökt att installera den ”nya”, men utan framgång. Till slut monterade de den gamla på igen…
Jag stör mig inte så mycket på detta när jag kör, men nu ska bilen säljas och det vare synd om allt annat är fixat och spegeln är fortfarande ”trasig”….
NÅGON SOM HAR RÅD ELLER TIPS?
FINNS DET EN CHANS ATT MÅNTERA DEN ”NYA” SPEGELN JAG KÖPT…?

- By UnleashFusion