Moderator: Moderatorer
Då kom det in en älgolycka som inte hade gått bra. Sköterskor sprang med sängarna, förbi väntrummet, på väg till röntgen och operation. Strax efter detta var det min tur och jag såg då att det hade stänkt blod på väggarna i korridoren, efter sängarna. Då känns det futtigt med mina åkommor!Skönt att du klara dej. Hoppas att du inte får några bestående men i nacke eller rygg.
haxpet skrev:Det ända som lönar sej är att sälja det som går att sälja från den bilen, dvs sånt som inte tagit skada. Plocka den i delar och sälj bort. Men om jag var du så skulle jag kräva att få pengar till en ny likvärdig bil.Ja alltså, det är ju inte riktigt så det funkar om man har en försäkrad bil. Försäkringsbolaget tar ställning till om man antingen skall betala för dess reparation eller om den skall skrotas. Det är inte så att man får "åka dit och plocka grejor" från bilen.
Brainded skrev:Skönt att du klarade dig! och det där du fick höra om att du hade tur som åkte i en volvo var vad även jag fick höra när jag krockade. Det första jag kommer ihåg när jag kvicknade till på akuten är en kvinnlig läkare som frågade om jag kört volvo eftersom jag överlevt.:shock:
/Anders
NCR skrev:Tror att det redan finns i någon tråd här och minnesbilderna efter krocken är lite oklara men en kortis kan jag väl skriva.Brainded skrev:Skönt att du klarade dig! och det där du fick höra om att du hade tur som åkte i en volvo var vad även jag fick höra när jag krockade. Det första jag kommer ihåg när jag kvicknade till på akuten är en kvinnlig läkare som frågade om jag kört volvo eftersom jag överlevt.:shock:
/Anders
Huga, får man fråga hur det gick till? (utan att sabotera tråden för mycket)
Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem[…]
Jag tror att möjligheten att dutta el är[…]
God afton, gott folk! Har enligt bilbesiktningen […]