- lör 24 jan 2009, 22:08
men du kan ju åka till annan ort om du inte är nöjd ! ja vist tar det tid o är lite jobbigare, men om resultatet blir bra & det blir billigare så kanske det kan vara värt besväret?
Qaskiz skrev:Den ena volvoverkstan är kanon, serviceinriktade och verkligen jättetrevliga. Men sen kommer man till nästa och det är ungefär lika kasst som den andra är bra. Otrevliga och det tar evigheter för dom att fixa de allra minsta grejerna, tyvärr så läggs det mesta ner och förflyttas till denna verkstad eftersom den är på en större ort så nu får man nästan alltid välja den om det är något som ska åtgärdas. Min försäkring kräver ju att det är en volvoverkstad som sköter det hela med, tyvärr
men du kan ju åka till annan ort om du inte är nöjd ! ja vist tar det tid o är lite jobbigare, men om resultatet blir bra & det blir billigare så kanske det kan vara värt besväret?
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.