Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Har spritt krokar åt både höger och vänster sen jag fick beskedet och nu börjar det betala av sig.

Förra veckan så ringde det en kille och berättade att en släkting till honom ska nyanställa och undrade om han fick rekommendera mig. Självklart fick han det och jag mailade även ett cv till honom. Dock har jag inte hört något om detta ännu.

Idag ringde en kille jag aldrig talat med tidigare och berättade att han ska anställa en person och att han fått en stark rekommendation ang. mig.
Så jag ska dit på intervju direkt efter lunch! :shock: :D :) :lol: 8)

Jag hoppas det leder till något för det verkar som ett riktigt kalasjobb.

mvh
Anders
Lycka till!
Jag hoppas på det :wink:

Men då kanske du kan avslöja inom vilken bransch du är verksam? Vad du jobbat med tidigare eller utbildningar... Har ju inte en susning om vad du sysslar med :lol:

EDIT: Men det är klart, du kanske jobbar lite undercover som torped! :mrgreen: :lol: :-DD
Det där jobbet kom jag så pass långt i rekryteringsprocessen att det bara var jag och en person kvar.
Vi fick komma på en sista utsållning och fick några dagar efter det veta att dom fått order om anställningsstopp uppifrån och inte fick anställa någon. Mycket irriterande.

Efter detta så har det varit mycket segt på jobbfronten, och har här i regionen knappt funnits några arbeten att söka.
Jag bestämde mig således förra helgen att börja pendla och har sen dess sökt varenda controllertjänst som utlysts i Stockholm. Men det damp även ner en intressant tjänst i Västerås som jag slängde iväg en ansökan till samt slog ett samtal till ägaren.

Idag hörde dom av sig och vill ha in mig på interjvu. Bra för självförtroendet om inte annat och sen får vi se vad det leder till! Vore väldigt skönt att inte behöva pendla 2h i varje riktning dagligen.

mvh
Anders
Hoppas att du hittar något jobb ! Det är ju inte bästa tiderna att söka jobb kanske, :roll: men det finns ju alltid förstås :-)-) Med utbildningen du har känns det ju som det är ett väldigt slöseri om du sitter och inte har något jobb :wink:

Lycka till med sökandet!

Till och från så hackar bilen lite vid[…]

V70 1,6 Diesel rycker

Jag har själv bytt tre av mina fyra spridare […]

Det börjar bli hög tid att bagageutrymm[…]

Funderar på att leta lite på skroten e[…]