Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av geger88
sidhabo skrev:Årsmodell ?
Ska de verkligen spela nån roll vilken års modell de är på 740? skillnanden är vell bara karossen!
Användarvisningsbild
av sidhabo
geger88 skrev:Ska de verkligen spela nån roll vilken års modell de är på 740? skillnanden är vell bara karossen!
Inte vet jag. Om du vill hålla det hemligt, be my guest :|
av geger88
sidhabo skrev:
geger88 skrev:Ska de verkligen spela nån roll vilken års modell de är på 740? skillnanden är vell bara karossen!
Inte vet jag. Om du vill hålla det hemligt, be my guest :|
Har du nån ritning på en hatthylla eller inte för ska bygga 2 st till 2 olika 740. men om du nu måste veta vad de är för årsmodell så. Båda bilar är årsmodell 1988 så nu vet du de. En av dom är GLT och den andra är GL om de nu har nån betydelse.
Användarvisningsbild
av sidhabo
geger88 skrev: Har du nån ritning på en hatthylla eller inte för ska bygga 2 st till 2 olika 740. men om du nu måste veta vad de är för årsmodell så. Båda bilar är årsmodell 1988 så nu vet du de. En av dom är GLT och den andra är GL om de nu har nån betydelse.
Kolla dina meddelanden i PM.
av Hemulen
Ja som han sae,en hatthylla på en 740 år en hatthylla och inget annat och angående måtten så bara kör till en skrot och mät :-)-)
av Hemulen
Bara tillägga att det var lite komiskt att Sidhabo fick dra ur diig ,det där vad du,greger88 skulle ha hatthyllan till. :lol:

Lås bilen med nyckeln då åsidos&[…]

Törs jag gissa att den hamnar i ett prisl&aum[…]

Backljus

https://www.youtube.com/watch?v=I21hGe0BLoM samt […]

Felkod ecm-2520

ja, om det är skit i tanken. Filtret ä[…]