Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
nja. så svårt är det inte.
vi är på et volvo forum, så självklart är det en volvo (det syns tydligt att det är volvo kontakter)

är det fär svårt så kan jag zooma ut tills nån tar den.
Användarvisningsbild
av Brainy
Vi kör klart denna och sen är det återigen den som svarar rätt som lägger ut nästa foto om denne inte uttryckligen ber att någon annan ska göra det!
Användarvisningsbild
av Funk
Amarace skrev:Nån styrbox på nån Tysk bil? Inte en aning.

Men alltså, nu har ni väl gått ifrån ursprunget i tråden helt och hållet. Är ju den som gissar rätt på bilden som ska lägga upp nästa bild, nu har ni ju helt gått ifrån det och det verkar som det är snabbast upp med en bild som gäller istället.
Tja.. rätt svar på min bildfråga var mycket riktigt en Morgan Aeromax, och helt korrekt svar gavs först av Brainy..

/Thomas
av Amarace
Funk skrev:

Men alltså, nu har ni väl gått ifrån ursprunget i tråden helt och hållet. Är ju den som gissar rätt på bilden som ska lägga upp nästa bild, nu har ni ju helt gått ifrån det och det verkar som det är snabbast upp med en bild som gäller istället.
Tja.. rätt svar på min bildfråga var mycket riktigt en Morgan Aeromax, och helt korrekt svar gavs först av Brainy..

/Thomas
Fast nu var det ju innan det som det "ballade ur", då "alex960" lade upp då det var min tur, viket väl var strunt samma, men nu har det ju skett fler gånger, Var ju Brainys tur nu men då lade Carman in istället.

Men men, huvudsaken det återgår till rätt ordning igen, roligare så än då vem som helst lägger upp :)
Användarvisningsbild
av alex960
Amarace skrev:
Funk skrev:

/Thomas
Fast nu var det ju innan det som det "ballade ur", då "alex960" lade upp då det var min tur, viket väl var strunt samma, men nu har det ju skett fler gånger, Var ju Brainys tur nu men då lade Carman in istället.

Men men, huvudsaken det återgår till rätt ordning igen, roligare så än då vem som helst lägger upp :)
som sagt än en gång förlåt att jag trängde mig i tur ordningen,,men jag blev alldeles till mig av att jag lyckades ladda upp en bild denna gång,,men ännu en gång förlåt
Användarvisningsbild
av cybermunk
Funk skrev:Ok här kommer nästa:

Bild på morgan var här

/Thomas
Jag la mitt svar i meddelandet DIREKT EFTER DETTA SÅ morgan var mitt svar!!
Användarvisningsbild
av Funk
cybermunk skrev:
Funk skrev:Ok här kommer nästa:

Bild på morgan var här

/Thomas
Jag la mitt svar i meddelandet DIREKT EFTER DETTA SÅ morgan var mitt svar!!
Japp, men inte modellen...

/Thomas
Användarvisningsbild
av Brainy
Men strunt samma. Är det någon som kan ge en kvalificerad gissning på Carmans volvobild eller ska han ta och zooma ut den riktigt rejält?
Från att Carmans tankenöt är knäckt alternativt ingen lyckas knäcka den så gäller:

Den som först gissar rätt på märke och modell får publicera nästa foto.
Säger denna att den överlåter sin publiceringsrätt så är det först till kvarn som gäller.
Klarar ingen av att knäcka fotot så får den som la upp det lägga upp ett nytt förhoppningsvis enklare foto, inte nödvändigtvis på samma bil.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 275

Hej, fyndade för ett år sedan en V70 10[…]

Vilken ratt? 240

Ännu inga svar? Troligen går det bra, m[…]

Bytt vattenpump? - då har ju kamremmen varit[…]

Vida 2014D... utgående...