Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Molle
Finns det några smådetaljer eller nåt som man kan köpa på volvo eller någon annan stans för att uppgradera utseendet lite? Typ lister mm? Några bra tips?

Sen undrar jag om det finns något färdigt att köpa för att täcka för låscylindern på förardörren? Används ju aldrig så det är ju meningslöst att en massa skit ska ta sig in där.
Användarvisningsbild
av _Rick_
hör med JB Bildemo i Jönköping

Ang låsscylindern. Så skulle du ju kunna beställa ett handtag för tex Engelska marknaden.
av Molle
_Rick_ skrev:hör med JB Bildemo i Jönköping

Ang låsscylindern. Så skulle du ju kunna beställa ett handtag för tex Engelska marknaden.
Jävlar vad smart.. Tack för tipset! :D
Användarvisningsbild
av Loner
_Rick_ skrev: Ang låsscylindern. Så skulle du ju kunna beställa ett handtag för tex Engelska marknaden.
Snyggt blir det ju, men t.ex när/om batteriet säger ifrån då har du problem,
eller har du nyckelöppning av bakluckan?

/L
av Molle
Nja, är låssmed så jag kommer nog in ändå.. :wink:
Användarvisningsbild
av Loner
Molle skrev:Nja, är låssmed så jag kommer nog in ändå.. :wink:
Hmm, om du plockar bort låscylindern så får du nog problem att komma in.. för jag antar att det inte räcker att komma åt "låsknappen" på insidan a'la gammal 240 för att öppna dörren.

/L
Användarvisningsbild
av _Rick_
Du har deadlock på låsen. Dvs du kan inte öppna dem med handtaget på insidan om låset har gått igen.
av Molle
Finns andra sätt att låsa upp den.
Användarvisningsbild
av Loner
Molle skrev:Finns andra sätt att låsa upp den.
Utan att göra fysisk åverkan?

/L

Hivade upp Teslan på domkraft idag i nå[…]

Lövets XC70 -05 - Godkänd!

Intressant, funkar dessa lampor på[…]

VOC strul

Verkar funka igen

Är du säker på att kamremmen inte […]