Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Knasen
Något att se fram emot nästa år är den nya D5 motorn med enkelturbo/dubbelturbo, (T10,t14) den senare har ganska bra vridmoment vid accerlation, sedan så kommer att inredning att snyggas till och ganska bra b.la en snygg ratt,. För 2010 går den rykten att det kommer en V60 som enligt ryktet skall den byggas i torslanda, om det nu stämmer?
av Linqid
Knasen skrev:Något att se fram emot nästa år är den nya D5 motorn med enkelturbo/dubbelturbo, (T10,t14) den senare har ganska bra vridmoment vid accerlation, sedan så kommer att inredning att snyggas till och ganska bra b.la en snygg ratt,. För 2010 går den rykten att det kommer en V60 som enligt ryktet skall den byggas i torslanda, om det nu stämmer?
Vilken modell/modeller är det som kommer att få förfinad indredning?
av Knasen
Linqid skrev:
Knasen skrev:Något att se fram emot nästa år är den nya D5 motorn med enkelturbo/dubbelturbo, (T10,t14) den senare har ganska bra vridmoment vid accerlation, sedan så kommer att inredning att snyggas till och ganska bra b.la en snygg ratt,. För 2010 går den rykten att det kommer en V60 som enligt ryktet skall den byggas i torslanda, om det nu stämmer?
Vilken modell/modeller är det som kommer att få förfinad indredning?
V70/xc70/S80 kommer att få enligt en mig en snyggare inredning.

@Micce1980 , Brukar jag också göra.. b[…]

MartinS V60 D4 R-Design

@MartinS , Har själv dragit mig från[…]

En bekant hade en hel del parkslide vid sitt to[…]

Hejsan Jag funderar på att skaffa en ny xc60[…]