Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av NCR
Vad är skillnaden mellan dessa förutom att det inte är en kasettspelare med i HU-650?

Nån annan skillnad? Bättre stereo på nåt sätt eller är den bara billigare att tillverka?
Användarvisningsbild
av CarMan
NCR skrev:Vad är skillnaden mellan dessa förutom att det inte är en kasettspelare med i HU-650?

Nån annan skillnad? Bättre stereo på nåt sätt eller är den bara billigare att tillverka?
det är ju 2 olika hårdvaror & olika mjukvara, samt att disignen, knapparna m.m. är olika.

vad är lika på dom? displayen är lika stor, samt att några av knapparna har samma storlek
av NCR
CarMan skrev:
NCR skrev:Vad är skillnaden mellan dessa förutom att det inte är en kasettspelare med i HU-650?

det är ju 2 olika hårdvaror & olika mjukvara, samt att disignen, knapparna m.m. är olika.

vad är lika på dom? displayen är lika stor, samt att några av knapparna har samma storlek
Ja, jo, jag kan också se att de ser olika ut rent fysiskt, och att de hade olika mjukvaror misstänkte jag också, dock var det inte det jag var nyfiken på utan mer om det fanns skillnader (förbättringar) i själva stereon osv.
Användarvisningsbild
av _FrEdRiK_
Satt o titta på en bil på annons som var byggd 2005-04 med HU603 hur kommer det sig att det inte är 650 i den ?
av Noodles
Kom inte HU-650n först i 06an (modellår 06 alltså)? :)
Användarvisningsbild
av _FrEdRiK_
Han hade skrivit fel i annonsen nu när jag såg bilderna på bilen. det är en HU650. Har fått min gamla bil såld nu så jag väntar bara på klart från banken. Sen blir det att handla bil....

Bilen har den här utrustningen i BUS PLUS PAKET.

Bärkassehållare bak, El. infllb b. spe m markbel, Elman förarstol m minne, Färganpassad nederdel, Hållare PET-flaska-bak, Innerbacksp aut avbländn, Regnsensor för vindrutan, Bi-Xenon ljus, Alu-hjul Musca 195/65 R15, Belysta make-up speglar, Insynsskydd i lastutrymme, Klimatanlänggning ECC, Luftkvalitetssystem ECC, Konstantfarthållare, Larm Volvo Guard, Låsbara hjulbultar, Läderklädd ratt, Läderkl. Handbromshantag, Läderklädd vxlpaks knopp, Mugghållare fram, Panelinlägg Mesh (silver), Rattknappar för ljudanl., Spoiler dimljus fram, ABS-bromsar, Batteri 520A, Bältesförstr. 5 plaster, DSTC- Antisladdsystem, Elektronisk startspärr, Elhissar fram och bak, Elman/eluppv backspeglar, Fjärrstyrt centrallås, Framstolar m WHIPS-system, Framstolar m värmare, Färddator, Fästöglor, f. barnstol fram, i bilar utan pass. airbag, Förberedd Isofixfäste bak, Första förbandskudde, Justerbar ratt, Krockgardin IC i takpanel, Krockkudde förarsida, Kupefilter, Ledbelysning, Ljudanl High Perform HU-650, Ozonätande kylarbeläggn, rails, Recirk. i värme/vent.sys, Reservhjul Tempaspare, Sidokrockkuddar fram, Skyddsnät i nylon, Yttertemperaturmätare, Strålkastarspolare, Miljöklass 2005.

Manuell 5-växlad. 140hkr
M-grå Vestborg Te/Lä inredning

EXTRA UTRUSTNINGAR.

Mörktonade sidorutor bak, Spaceball, Takspoiler(vinge), Parkeringshjälp bak,
Skålade gummimattor grå, Dragkrok(fast). Målade stenkskydd(fram o bak). 17” alufälgar 225x45(THOR
av NCR
_FrEdRiK_ skrev:Han hade skrivit fel i annonsen nu när jag såg bilderna på bilen. det är en HU650. Har fått min gamla bil såld nu så jag väntar bara på klart från banken. Sen blir det att handla bil....
Vilken färg?
Användarvisningsbild
av _FrEdRiK_
Barents Blå metallic, Den som jag drog upp annons från blocket. Ville ha en silver men ack så hitta jag ej någon som föll min smak med utrustningen. Så det fick bli den blå. O det känns bra trots allt. :)
Senast redigerad av 1 _FrEdRiK_, redigerad totalt 0 gånger.
av NCR
_FrEdRiK_ skrev:Barents Blå metallic, Den som jag drog upp annons från blocket......
Jaså, det framgick inte i den här tråden nämligen.
Användarvisningsbild
av _FrEdRiK_
NCR skrev: Jaså, det framgick inte i den här tråden nämligen.
Det var i en annan tråd när jag fråga om råd o sånt....
Volvo V50 "Mr White"

20250516_161716.jpg En liten vår bild p&ar[…]

Är det bara jag som upplever att nya bilar […]

Hur ser omvandlaren ut? Allt som fjädrar det […]

Köpråd

Ju mera mil desto större risk för dyra r[…]