- sön 25 dec 2005, 10:47
Han hade skrivit fel i annonsen nu när jag såg bilderna på bilen. det är en HU650. Har fått min gamla bil såld nu så jag väntar bara på klart från banken. Sen blir det att handla bil....
Bilen har den här utrustningen i BUS PLUS PAKET.
Bärkassehållare bak, El. infllb b. spe m markbel, Elman förarstol m minne, Färganpassad nederdel, Hållare PET-flaska-bak, Innerbacksp aut avbländn, Regnsensor för vindrutan, Bi-Xenon ljus, Alu-hjul Musca 195/65 R15, Belysta make-up speglar, Insynsskydd i lastutrymme, Klimatanlänggning ECC, Luftkvalitetssystem ECC, Konstantfarthållare, Larm Volvo Guard, Låsbara hjulbultar, Läderklädd ratt, Läderkl. Handbromshantag, Läderklädd vxlpaks knopp, Mugghållare fram, Panelinlägg Mesh (silver), Rattknappar för ljudanl., Spoiler dimljus fram, ABS-bromsar, Batteri 520A, Bältesförstr. 5 plaster, DSTC- Antisladdsystem, Elektronisk startspärr, Elhissar fram och bak, Elman/eluppv backspeglar, Fjärrstyrt centrallås, Framstolar m WHIPS-system, Framstolar m värmare, Färddator, Fästöglor, f. barnstol fram, i bilar utan pass. airbag, Förberedd Isofixfäste bak, Första förbandskudde, Justerbar ratt, Krockgardin IC i takpanel, Krockkudde förarsida, Kupefilter, Ledbelysning, Ljudanl High Perform HU-650, Ozonätande kylarbeläggn, rails, Recirk. i värme/vent.sys, Reservhjul Tempaspare, Sidokrockkuddar fram, Skyddsnät i nylon, Yttertemperaturmätare, Strålkastarspolare, Miljöklass 2005.
Manuell 5-växlad. 140hkr
M-grå Vestborg Te/Lä inredning
EXTRA UTRUSTNINGAR.
Mörktonade sidorutor bak, Spaceball, Takspoiler(vinge), Parkeringshjälp bak,
Skålade gummimattor grå, Dragkrok(fast). Målade stenkskydd(fram o bak). 17” alufälgar 225x45(THOR
/ V90 D3 FWD 2018