- lör 27 dec 2008, 00:12
okej, Tänkte ja kunde dela med mig lite av glädjen :D
Det här va första gången man vred på nycken över huvud taget på 2 år :)
Har bara kört nån mil med bilen än :mrgreen:
Och nu till själva frågan, Efter att det stått 2 år, utan batteri, glömmer den felkoderna då ?
Något speciellt man bör byta ?
Insugspackningen vet jag är dålig, är det dålig kvalitutt på dom eller är det för att den stått?
Något speciellt man bör smörja upp ?
Måste plocka isär och smörja upp alla bromsok, bör man byta bromsbelägg samtidigt eller bara smörja upp ?
avgasröret är av precis innan sista ljuddämparen, kan man ersätta den med en rörbit ist, eller gillas det inte hoss bilproningen ?
Hur går man tillväga, Först betala skatt sen försäkring sen bilprovningen, eller i någon annan årdning ?
Tack och God natt 8)
Det här va första gången man vred på nycken över huvud taget på 2 år :)
Youtube skrev:Se så lätt en volvo startar :D
[youtube][/youtube]
Funkar det inte, tryck här!
Har bara kört nån mil med bilen än :mrgreen:
Och nu till själva frågan, Efter att det stått 2 år, utan batteri, glömmer den felkoderna då ?
Något speciellt man bör byta ?
Insugspackningen vet jag är dålig, är det dålig kvalitutt på dom eller är det för att den stått?
Något speciellt man bör smörja upp ?
Måste plocka isär och smörja upp alla bromsok, bör man byta bromsbelägg samtidigt eller bara smörja upp ?
avgasröret är av precis innan sista ljuddämparen, kan man ersätta den med en rörbit ist, eller gillas det inte hoss bilproningen ?
Hur går man tillväga, Först betala skatt sen försäkring sen bilprovningen, eller i någon annan årdning ?
Tack och God natt 8)
Senast redigerad av 1 MoteX740, redigerad totalt 0 gånger.
Livet består av 5 B'n - Bilar, Båtar, Brudar, Bärs & Bredband
- By axelbalte