- tor 18 dec 2008, 23:26
Jag skrev i en annan tråd om din nya bil att sena MY09 har USB-port från fabrik, precis som nya XC60. Plugga i iPod-sladden i USB-uttaget så ska det bli lite dunk sen!
FiddeUBC skrev:Hej, nej Momentum ingår inte i r-design.Grattis!!
Hämtade bilen idag och är hellnöjd. Tydligen har min säljare skyndat på min bil rejält som blev klar på en dag.
Bilen blev dessutom lite billigare. Takspoilern ingick tydligen ändå och sen ingick aut avbländ innerbackspegel.
Nåt jag blev lite konfunderad av är att det inte går att ansluta nån ipod eftersom det enbart finns USB nu. Inget jag driekt kommer använda men ändå. Det enda som sitter extra är AUX men ingen kontakt för någon ipod.. ??:-/
Ansluter man ipoden till AUX med nån speciell kabel?
Några bilder blev det inte tyvärr, han aldrig fotta inne i hallen och väl därute va det mörkt :(
På Lördag kommer jag påbörja bytet av rails och backluckehandtag. Jag kommer lägga upp detta i en ny tråd senare som ett projekt.
Jag skrev i en annan tråd om din nya bil att sena MY09 har USB-port från fabrik, precis som nya XC60. Plugga i iPod-sladden i USB-uttaget så ska det bli lite dunk sen!