- sön 14 dec 2008, 14:54
Bytte kontrollampor när jag plockade ner mätartavlan. Bl a nr 16. Tänkte sen att den skulle lysa när jag drog ner från Drive till 3:an. Men den lyser aldrig ... Och lampan är hel nu.
Är det nån som har denna lampa att lysa på en 745 -88A ? Eller nån annan 740 ?
Den lyser inte heller när jag slår på tändningen. Men det gör inte helljuslampan heller, även fast den funkar när jag slår på helljuset (vilket är lite konstigt). Alla kontrollampor borde väl lysa när man har tändningen på ... som koll på att de inte är trasiga.
På min lyser inte 11(helljus) och 14(trasig lampa) med tändningen på. 11 vet jag ju är ok när jag slår på helljus. 14 vet jag bara är ok när jag ohm mätte den.

Är det nån som har denna lampa att lysa på en 745 -88A ? Eller nån annan 740 ?
Den lyser inte heller när jag slår på tändningen. Men det gör inte helljuslampan heller, även fast den funkar när jag slår på helljuset (vilket är lite konstigt). Alla kontrollampor borde väl lysa när man har tändningen på ... som koll på att de inte är trasiga.
På min lyser inte 11(helljus) och 14(trasig lampa) med tändningen på. 11 vet jag ju är ok när jag slår på helljus. 14 vet jag bara är ok när jag ohm mätte den.
745 -88 Aut B230F, 740a
855 -95 Turbo Automat
855 -95 Turbo Automat

- By jesperk