Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

De jag har kvar att handla till är sambon samt min mamma.

Pappa behöver verktyg så till honom har jag köpt en verktygssats samt en t-shirt
Bild
(Ja han är väl ungefär lika fanatisk vad gäller volvo som Grammse är ;))

Till bror som nyligen har flyttat till studentlägenhet och inte får plats med tv i möbleringen har jag köpt ett usb-tvkort så han kan se genom datorn.

Men som sagt. Mamma? Max 500kr, har ni något tips?
Till Sambon har jag tänkt mig prisklassen max 2000kr, smycken fungerar ju alltid men de senaste åren har jag köpt halsband och örhängen, kanske dags att variera sig?
Funderar på en sån här massagesits från obh-nordica som hon pratat lite om, men hur romantiskt är det och hur mycket kommer hon eg. att använda den?

Tips mottages tacksamt!
Och vill ni andra också ha tips på julklappar så ös på med era frågor i denna tråd!

/Anders
Ståhl: "tryckte" den själv på vistaprint
Fluffen skrev:Kanske en Weekendresa eller liknande. :roll:
Spa är väl ganska romatiskt också och ligger ganska rätt i den prisklassen du har satt. En snabb sökning på google gav detta, http://www.fernaherrgard.se/.
mjo, nackdelen är ju att hon inte lär vilja åka ensam och ska jag med så blev det genast dubbelt så dyrt. Men jag ska kika vidare på den fronten!
Fluffen skrev:Sen finns det ju ganska exklusiva leksaker till vuxna. :mrgreen:
Kanske passar bra då du önskade dig en unge i julklapp. :wink:
En Volvo alltså? Men jag har ju redan en kombi, räcker inte det? ;)
Det blev en enkel lösning.

Mamma får en vattenkokare, sambon dricker inte kaffe och varje gång vi är där på besök så kokas det tevatten på spisen.

Till sambon blev det ett diamanthalsband. Dyrt... men what the heck, det är bara jul en gång om året ;)

Så nu är jag i princip klar med mina julklappsinköp.

mvh
Anders

Tror jag hittade uttaget du snackade om. Det ger 1[…]

Motoroljenivå

Jag bytte oljestickan på en V60AWD D4 fö[…]

Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]