- lör 30 aug 2008, 21:29
OK,tog du både styrström och tillslag från backassist.Jag har inte backassist,men borde ju kunna ta från vanliga backljuset?
Moderator: Moderatorer
gurkburk skrev:OK,tog du både styrström och tillslag från backassist.Jag har inte backassist,men borde ju kunna ta från vanliga backljuset?det går fint å tar strömen från backljuset, jag använd den kabelkontakt för jag hade den ligande i förådet, det är bara å hita vilken kabel , som her den den lilla
Tomas88 skrev:Är så man själv blir lite sugen på att sätta i xenon i backljuset.jag har använd H1, dem gick fint i diameter på original lampasocket ( lite trångt men med lite tryck så kiler den perfect)
Relä borde man väl inte behöva krångla med. Vanliga backljuset är väl på 21w. Sätter man då dit ett 35w kitt borde de väl inte vara någon fara tycker jag.
Vad säger du ragge1. Vilken lampsockel tror du vore smidigast att modifiera till att passa? H1, H3, H7?
ragge1 skrev:Finns dessa hållare att köpa löst hos volvo?![]()
tomsa skrev:ragge1 skrev:Finns dessa hållare att köpa löst hos volvo?![]()
Tänkte så man slapp skrota originalet för jag antar att man måste plocka söner dem för att få i H1:an ?
basberoende skrev:Du har händelsevis inget art.nr på dem?tomsa skrev:ragge1 skrev:Finns dessa hållare att köpa löst hos volvo?![]()
Tänkte så man slapp skrota originalet för jag antar att man måste plocka söner dem för att få i H1:an ?
Japp dom finns. Jag köpte till min för någon vecka sen. Gav runt 80:-/st
Oj hoppsan, jag slet tydligen av en handbromswire […]
Har iaf luskat ut att den från och med &arin[…]
Hissade upp bilen. Båda sidorna är lite[…]