- tor 27 nov 2008, 11:57
Jag har precis tecknat en SBM Stöldskyddsmärkning. I den ingår:
- Två nyckelbrickor (Så att upphittaren bara kan lägga den i postlådan och så skickas den med hjälp av SMB hem till mig. På det viset slipper jag göra en ny.)
- Bilnyckelförsäkring 6 månader (Dom betalar upp till 5000 kr för att jag ska få en nya, kodade nycklar.)
- 5000 kr vid bilstöld, utöver min vanliga försäkring.
- Självriskreducering med 3000 kr vid annan skada (typ: inbrott, viltolycka, parkeringsskada, kollision)
Allt detta plus stöldmärkningspaketet. I det ingår: Märkning av alla rutor och dekaler som informerar att bilen är stöldmärkt. OBS! Alla rutorna blir märkta!
Med andra ord blir bilen mindre stöldbegärlig, jag behöver inte betala någon självrisk, dom ersätter alla nycklar och jag får 5000:- extra utöver min vanliga försäkring om min bil blir stulen.
Kostnad: 274 kr / helår (Alla avgifter inkluderade)
Ni når dem via deras hemsida;
http://www.sbmfordon.se
Via telefon;
042- 490 18 13
Via mejl;
[email protected]
Lycka till! För det är nog värt det i längden!
-)
/Christian
*EDIT: Nu stämmer länkarna :!:
- Två nyckelbrickor (Så att upphittaren bara kan lägga den i postlådan och så skickas den med hjälp av SMB hem till mig. På det viset slipper jag göra en ny.)
- Bilnyckelförsäkring 6 månader (Dom betalar upp till 5000 kr för att jag ska få en nya, kodade nycklar.)
- 5000 kr vid bilstöld, utöver min vanliga försäkring.
- Självriskreducering med 3000 kr vid annan skada (typ: inbrott, viltolycka, parkeringsskada, kollision)
Allt detta plus stöldmärkningspaketet. I det ingår: Märkning av alla rutor och dekaler som informerar att bilen är stöldmärkt. OBS! Alla rutorna blir märkta!
Med andra ord blir bilen mindre stöldbegärlig, jag behöver inte betala någon självrisk, dom ersätter alla nycklar och jag får 5000:- extra utöver min vanliga försäkring om min bil blir stulen.
Kostnad: 274 kr / helår (Alla avgifter inkluderade)
Ni når dem via deras hemsida;
http://www.sbmfordon.se
Via telefon;
042- 490 18 13
Via mejl;
[email protected]
Lycka till! För det är nog värt det i längden!

/Christian
*EDIT: Nu stämmer länkarna :!:
Senast redigerad av 3 chrissofsweden, redigerad totalt 0 gång.