Gårdagen var en tuff dag.
Gick ut igårkväll för att hämta en grej i 9000, när jag öppnade dörren så hörde jag hur det sprakade till.
Sen gick inte dörren att stänga. Efter lite lirkande så gick den i alla fall att stänga men inte att låsa.
Tänkte att den får stå i garage över natten så får jag ta tag i det i ljus och värme sen. Men icke, då startade helt plötsligt inte bilen.
Så jag fick ställa mig i kylan och mörkret och skruva lös dörrsidan för att sätta allting på plats. Sen skruva ur batteriet och ta med in på laddning.
Idag så bytte jag fläktkontroller, kupéfläkten startade fortfarande inte. Efter att ha gått lös med multimetern på acc-enheten ytterligare en gång så insåg jag att jag måste ha misstolkat siffrorna förra gången.
Så jag åkte iväg till skroten och köpte en "ny" sådan för en halv förmögenhet och sen så gick fläkten igång utan problem :D Men glädjen varade inte länge, rätt så snart insåg jag att den inte klarade av att justera värmekranen så det var bara att åka tillbaka till skroten och byta till en annan panel.
Men nu fungerar det 8)