- mån 10 nov 2008, 23:07
#232741
Vet man art-nr på vad man behöver blir det billigaste vägen, även om Lightons kablage är snyggast.
Micke_vb skrev:Isolatorn är ju kontaktdonet med stift och gummihylsor för att töäta kabnlarna som går in i kontaktdonet. Batteriplus tar du direkt i plinten under huven och jordplint finns på insidan av skärmen.henka35 skrev: Du behöver inte köpa Volvos extraljussats utan det räcker med ett relä, isolator, två kablar till isolatorn och knappen (strömställare).Isolator...? Vad menar du med det..? En fråga till, behöver man inte koppla in någon batteriplus på Volvos originalsats? Tar de ström till lamporna genom styrströmmen..? verkar skumt
Sedan kan du hänga på hur många lampor du vill. Men tänk på att relät måste palla effekten. Ett vanligt 40A fungerar bra på 3 st 100w lampor.
Mvh Henrik
Vet man art-nr på vad man behöver blir det billigaste vägen, även om Lightons kablage är snyggast.
XC70II D5 Summum AWD -08 Polestar LED/xenon edition. Twinpipe med MY14 facelift, 3X NBB 225 Alpha Pro LED 165W på Qpax-båge, MY13 LED belyst R-design växelkonsoll, Erakir DC 19".
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..