- mån 27 okt 2008, 23:27
#228899
Det är ju inga jättemarginaler i bilaffärena för att täcka dylika kostnader så jag antar att de är rädd om dig som kund...
henka35 skrev:Intressant att din handlare tog den kosten (antar att det är Eriksson?)borstarmicke skrev:Förstår inte heller varför du fick betala själv, det skall väl nybilsgarantin täcka?Tydligen inte om Volvo inte anser det vara ett tillverkningsfel...
2 års nybilsgaranti gäller väl?
Hade personligen inte betalat en krona själv för nåt sånt, på min -02:a fick jag bytt ut lädret i sittdynan på förarsätet pga nån defekt, täcktes av nybilsgarantin. Att de klantiga mekanikerna sen lyckades skada bakre dörrpanelen när de lyfte i och ur stolen är en helt annan femma, tillbaka till verkstan igen... :evil:
Det är ju inga jättemarginaler i bilaffärena för att täcka dylika kostnader så jag antar att de är rädd om dig som kund...
V90 D4 Inscription - MY18
Svart 019, Läder Blond
Klimatpaket VOC, Mörkt tonade rutor
Svart 019, Läder Blond
Klimatpaket VOC, Mörkt tonade rutor