- lör 25 okt 2008, 10:05
När jag skulle öppna bilen funka inte c-låset
kylare var nästan bort ergad
det hade börjat krypa lite rost på den
satt pirat avgas system på den
m.m.
Ändå säger han att det inte är enååt fel på bilen, han hade aldrig behövt laga den !!! Hallååå !! ?
Brorsan har en Toyota, även den är rostig, handbromsen kärvar lite (skit konstruktion på "vågen") katalysatorerna rostar, då de sitter för långt bak, ja hela avgas systemet är en skit konstruktion, ´den fuktar lite olja & rostar förståss en hel del. (men han säker inte att det är värdensbästa bil heller)
~Kalle~ skrev:jag bytte lite tjänster med en bekants bekant. han har en äldre toyota, o han är som många andra toyota ägare helnöjd o bilen har inte en enda fel (sa han)AndS skrev:Bli inte klok på alla problem som i detta forum tas upp i jämförelse med andra märken. Min första Volvo var en V70N 2003 som jag rullade i 14.000 med ett fel och det var utbyte av ett fjäderbenslagring som klonkade, förutom däcksbyten. Den nuvarande en V70II 2.4D har nu rullat 2000mil under ett halvår utan några problem (ok, 2ggr fett i låset för bakluckan). Tillhör jag den minoritet av Volvoägare som lyckats få två problemfria bilar efter varandra (hitintills får jag väl tilläga för den senaste).Vi är flera! Bilen har nu rullat över 18000 mil(se signatur) och det enda som är bytt är ETT BROMSRÖR, utöver service! Det kallas kvalitet! :-O)
Vid dialog med kollegor som kör andra bilmärken av både diesel och bensin tycker jag att det finns felaktigheter oberoende av Audi, VW, SAAB, tyvärr kör ingen av dem BMW så där har jag ingen referens.
När jag skulle öppna bilen funka inte c-låset
kylare var nästan bort ergad
det hade börjat krypa lite rost på den
satt pirat avgas system på den
m.m.
Ändå säger han att det inte är enååt fel på bilen, han hade aldrig behövt laga den !!! Hallååå !! ?
Brorsan har en Toyota, även den är rostig, handbromsen kärvar lite (skit konstruktion på "vågen") katalysatorerna rostar, då de sitter för långt bak, ja hela avgas systemet är en skit konstruktion, ´den fuktar lite olja & rostar förståss en hel del. (men han säker inte att det är värdensbästa bil heller)
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.