Psyko skrev:Till en 05 ska du ha denna svanhalsmicsats 30775634.Vet du vilken jag ska ha i min 02:a också?
Mvh
/Fred
Moderator: Moderatorer
Psyko skrev:Till en 05 ska du ha denna svanhalsmicsats 30775634.Vet du vilken jag ska ha i min 02:a också?
Fred skrev:Till din har jag inget minne av att det finns svanhalsmic, den kom tillPsyko skrev:Till en 05 ska du ha denna svanhalsmicsats 30775634.Vet du vilken jag ska ha i min 02:a också?
Mvh
/Fred
CarMan skrev:men vist montera vi svanhalsar i parti o minut början när telefonerna kom !För inte tala om dom där mjukvarorna som var så stora så programet gjorde time out innan dom var nete i bilarna... Det var ju masa ljud problem i början. på 05:or så var det ju närsan inga problem alls.Jag har ett svagt minne av att vi montera svanhals även på äldre men kan inte komma på vilken.
I början hade v svanhalsar vi montera på nackstödet alltså inte under nackstödet. Dessa var lite slappa så dom trila ned. man fick ha dom i mjuk böj, som ett U för att det skulle funka, gjorde du den helt rak, så vred den nersig
Ok. Sög med felaktig annons, den är bort[…]