Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jo toppen på dioden är ju rund från bärjan o dioder är inte byggda för att sprida ljuset så mycket så därför blir det bättre om man slipar ner toppen på dem lite. Man kan slipa bort rätt mycket på dioden o man behöver inte vara så försiktig då dom är rätt tåliga. Jag satt med en vanlig fil bara o planade ner toppen på dioderna en bit. Syns ju lite på min bild när jag lödit klart alla dioder hur mycket jag slipade ner dem. Så det är bara o ta en fil eller vad som o slipa ner en bit :D Jo kan hålla med om att det blir mycket billigare att göra såhär o resultatet för mig blev riktigt bra :D
Tomas88 skrev:Vänta nu... Toppen är väl redan rund från början. Den ska nog plattas till lite, även om det låter konstigt.
jag menade inte rund som en ring utan som en blink diod Bild
Men sak samma nu när slayer har beskrivit så fint :wink:
Jag o en polare drog ut me min bil o tog några bilder på den :D Tänkte att det kan va skoj o försöka få lite snyggare bilder på den. Hoppas ni gillar bilderna :D Tack Robban för fotandet :)

Lite bilder :) Kommer nog fler senare
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
  • 1
  • 11
  • 12