- ons 13 aug 2008, 20:16
Tack för tipset! Original Bosch hos Volvo eller Shell kostar betydligt mer.
Moderator: Moderatorer
volvov70NR skrev:Mina Biltema låter förjävligt mot rutan haft dom en månad nu var tysta i 2 dagar typ något förslag på vad soom kan vara felLikadant för mig.
LaRy skrev:Jag har också noterat att mina flatblad har mycket kort livslängd på min S80, -05. De är dessutom riktigt svindyra. Jag köpte därför billigare flatblad på Biltema som inte gick att montera. Jag har på min bil en helt speciell torkararmsfäste som Bosch kallar för toppfäste. Är det någon som hittat en adapter eller dyl. så att man kan montera exempelvis Biltemas flatblad eller andra standarblad på Volvos toppfäste, använt 2004 - 05 på S80 och 2005 - 2006 på V70 år.Hejsan!
volvov70NR skrev:Mina Biltema låter förjävligt mot rutan haft dom en månad nu var tysta i 2 dagar typ något förslag på vad soom kan vara felMin far hade samma problem på sin V70 -02. Han putsade av rutan ordentligt med förnsterputs och fick då bort en beläggning som verkar varit med sen den var ny. Han fick en ny rutan pga stenskott förra hösten. Men efter att den togs bort så har dom varit tysta.
smygaren skrev:har nu köppt Biltemas för 119kr/st och dom är kanon, i alla fall än så länge.
/Smygaren
Nya BE (efter 19 februari 2013) har en begrän[…]