- fre 19 sep 2008, 22:24
synd att jag inte är på jobbet, o kan kolla om jag kan få tag på en på en vanlig akutbrist = om jag beställer innan 09:00 så har jag delen 11:30 samma dag. beställer jag innan 12:00 så har jag delen 14:15 beställer jag delen innan 16:00 så har jag delen 19:00
detta funkar på 90% av delarna men beställer.
funkar inte deta så blir det omvägen från göteborg = innan 16:00 så har jag ellen nästa dag 11:30
(men är delen restad så fins den ju inte att beställa därifrån heller, den kanske då inte ens är tillverkad ännu)
detta funkar på 90% av delarna men beställer.
funkar inte deta så blir det omvägen från göteborg = innan 16:00 så har jag ellen nästa dag 11:30
(men är delen restad så fins den ju inte att beställa därifrån heller, den kanske då inte ens är tillverkad ännu)
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.