Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
De där vart väl bra... Hade lite mer problem att gömma undan mina då ja har 2st/sida... la mina mellan batteri å skärm...
Användarvisningsbild
av Tomas88
bjompa skrev:De där vart väl bra... Hade lite mer problem att gömma undan mina då ja har 2st/sida... la mina mellan batteri å skärm...
Hur löste du det andra sidan då?

Där tyckte jag det var svårast.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Har varit ute och provkört nu... Men jag glömde ju ta bilder :( :oops:

Det lyser ju jäkligt mycket starkare. Dock så utnyttjas inte helljusets fulla potensial med nuvarande ljusinställning. Jag ska se efter om man kan justera upp helljuset lite utan att halvljuset också justeras. Kanske någon som vet om de går.
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:
bjompa skrev:De där vart väl bra... Hade lite mer problem att gömma undan mina då ja har 2st/sida... la mina mellan batteri å skärm...
Hur löste du det andra sidan då?

Där tyckte jag det var svårast.
Jadu på den sidan ser de förjävligt ut.. sitter lite ovanför din mella rören å den där svarta mojängen.. :shock:
Användarvisningsbild
av Tomas88
bjompa skrev: Jadu på den sidan ser de förjävligt ut.. sitter lite ovanför din mella rören å den där svarta mojängen.. :shock:
Placerade min där först också men märkte att sladden skulle suttit helt sträckt då, vilket ju inte hade varit särskilt kul. Därför började jag leta efter ett bättre ställe och detta blev ju riktigt bra tycker jag själv.
Användarvisningsbild
av bjompa
Oki, ja har då inga problem me sträckta kablar, dom va ganska långa faktist.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jag kan ju nämna att jag i torsdags var och pratade med en lackeringsfirma här i stan om vad det skulle kosta att lacka om huven. Jag tänkte att det kan han säkert svara på lite snabbt, men icke. Det var han tvungen att kolla upp för de kunde tydligen skilja mycket. Fattar inte varför men nu har jag i alla fall fått reda på att det skulle kosta 3000+moms alltså 3750 kr inkl moms. Hu vad mycket tycker jag. Ska kolla på en annan firma också.
Användarvisningsbild
av Nexus
nu blev jag lite sugen på xenon oxå :P skulle kanske funka i dimljusen på V70:in då orginal kontakterna bara smälter hela j*vla tiden :(
Tomas :!: över 2000 för lacka huven skulle jag aldrig betala.
Vad ska du itta på härnäst med bilen?
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 137
AC & kylfläkt

Inte direkt plomberad, den var hel utan märke[…]

Jaha, det är en större modell ser jag.[…]

Byte inre styrled