- ons 13 aug 2008, 10:25
Tex på en amazon har man nog hunnit byta stereo 4 ggr på den tiden och gått via kasett, sen via CD och slutligen via MP3 innan Amazonen är K-märk och det är dags att stoppa i "den gamla blaupunkten igen" :D Men att köra runt med den i alla år hade varit ledsamt.
Nej att inte kunan byta stereo i bland gör mig verkligen besviken på bilen.
Appel skrev:Jovisst , men man får vänta 30 år till bilen är K-märkt innan stereon är ok igen :D Det vill jag inte göra med en V70.VolvoB20 skrev:Jag gissar på att det är så unikt med en V70 från 2008 år 2038 så jag tror att dom som har den då tycker att det är helt ok, det blir lite som en Blaupunkt-radio som var monterad i samband med en nybilsleverans i en Amazon 1967 som jag ägde en gång, fick jag tag på den Amazonen igen så skulle jag verkligen leta reda på den där Blaupunkten om någon bytt ut den till något "modernare"... :)troubleshooter skrev:Väntar med spänning på MDS första V70 II med en Pioneer stereo med de inbyggda funnktionerna som temperaturreglering, backvarnare medmera som finns inbyggt i stereon idag........... :lol:Detta måste ju vara den yttersta höjden av idioti och galenskap, att stoppa in temperaturregleringen i stereon :shock: Stereon blir omodern på några år och behöver bytas ut. Temperatruen vill jag ju dock kunna ställa in i kupen även om bilen är 10 år gammal :-O) faktisk i hela bilens livslängd, kanske 30 år är det bra att kunna ställa in temperaturen.
Men vem skulle vilja ha en 30 år gammal stereo och lyssna på :?: Är ni ens gamla nog att komma ihåg hur en stereo såg ut för 30 år sedan, då var det fan toppmodernt med kasettband :-O)
Undrar om någon kommer ihåg den där Blaupunktgubben i form av en blå boll med ben och antenner...
Tex på en amazon har man nog hunnit byta stereo 4 ggr på den tiden och gått via kasett, sen via CD och slutligen via MP3 innan Amazonen är K-märk och det är dags att stoppa i "den gamla blaupunkten igen" :D Men att köra runt med den i alla år hade varit ledsamt.
Nej att inte kunan byta stereo i bland gör mig verkligen besviken på bilen.

Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.