Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Helmia i Karlstad har fått ett ombyggt och utbyggt bilfirma.. rena palatset.. under vecka 35 så ska dom ha invigning av bygget, nått ni inte får missa !!

Helmia har 054-775 41 00 för den som vill ha mer info om vecka 35 !

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av 1 VOLVO 240KUNGEN, redigerad totalt 0 gånger.
av *pettson*
kul att man bygger ut med plats för renaultbilar nu när volvos samarbete med renault upphört? Volvo ska inte längre vara distrubitör för renault om jag inte är helt felinformerad?
Användarvisningsbild
av Guligan
*pettson* skrev:kul att man bygger ut med plats för renaultbilar nu när volvos samarbete med renault upphört? Volvo ska inte längre vara distrubitör för renault om jag inte är helt felinformerad?
Det är som du skriver, Renault har en egen generalagent nu. Dock fortsätter de flesta Volvohandlarna med Renault, man får helt enkelt en generalagent till att fightas med.
Då va det dags.. INVIGNING till helgen.. lördag den 30 aug kl 10.00-16.00 o söndag 31 aug kl 11.00-16.00... glömm inte barnen hemma, dom kommer att få GRATIS GLASS, även så kommer det att finnas en fiskdamm för barnen.. det bjuds på korv & bröd, kaffe med dopp, sen så får ni lyssna till nått husband som jag inte vet namnet på.. men allt ska ni inte få veta av mej !! :wink:

lite smakprov på vad för racebilar som finns att se !! 8)

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Jag lyfter min gamla länk från 2008. 8)

Den som letar på länken hittar många nya bilder från Volvo i Karlstad, just nu innehåller länken ca 5.600 bilder så det blir till att leta sig fram till dom äldre volvobilderna som jag fota i Augusti 2010,

annars så finns dom senaste bilderna som jag fota i måndags + dom jag fota igår med min nya kamera nu direkt på länken... men det gäller bara just idag då nya bilder laddas upp nästan dagligen ! 8)

http://www.cardatabase.net/search/searc ... %20Clausen

--
ABS ring/sensorring

Bara så du vet,inga tandhjul varesig fram el[…]

Service Peugeot 107 2007

IMG_20250820_171628.jpg Peugoten är nu nybes[…]

Varvtal motortemp är bara två exempel[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Hat bytt tändstift för ungefär 1,5 […]