Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jocke855a94
Va tvungen att plocka ur orginalsterion ur 855-94 och får inge ljud bak fast jag har köpt kablar som passar. Vore tacksam för tipps.

Jocke
av *pettson*
Jocke855a94 skrev:Va tvungen att plocka ur orginalsterion ur 855-94 och får inge ljud bak fast jag har köpt kablar som passar. Vore tacksam för tipps.

Jocke
sitter det högtalare där då? det är inte orginal med bakhögtalare för att det finns galler där.
av DrEvilBoy
fungerade ljudet bak innan du plockade ut originalstereon?
Det enda jag kan komma på är att det kanske är ett slutsteg inblandat. Kolla kablarna om de går direkt till högtalarna.
Har stora ljudpaketet i min bil (V70 -99) och mitt steg sitter under passagerar stolen, vet inte om det finns på 850.
av Jocke855a94
Allt funkade perfekt innan, har hört att det eventuellt ska finnas en förstärkare någonstans men hittar ej någon vare sej under insrumentbrädan eller mittkonsollen
av *pettson*
Jocke855a94 skrev:Allt funkade perfekt innan, har hört att det eventuellt ska finnas en förstärkare någonstans men hittar ej någon vare sej under insrumentbrädan eller mittkonsollen
om den inte sitter på kardantunneln bakom stereon så finns det ingen originalförstärkare i bilen.

Timbro vill en massa saker. Det betyder sälla[…]

Kylvätsketemperaturen är av intresse f&[…]

Ljud vid kallstart

Vet någon om detta stag/turbo åtgä[…]

Efter att jag bytt kamremmen senast så sitte[…]