- fre 01 aug 2008, 15:43
Gick igenom lite delar på bilen idag, då den känts lite konstig med vibrationer. Övre motorfästet var sprucket(bilder kommer att läggas upp, den är helt trasig).
Kollade då lite äldre trådar angående byte av denna och bestämde mig för att köpa en komplett del att byta med för att slippa pressa, då det är begränsat med verktyg där jag är nu. Sagt och gjort åkte till Volvo...Fick reda på att till -98 så finns inte komplett fäste med bussning, utan det kom -99
Där rök min förhoppning att detta skulle göras i en handvändning, så nu får jag ut och leta efter saker som kan tänkas fungera att pressa ur den gamla och få i den nya. Har hittat en del tips i detta forum som kan underlätta mitt lilla projekt.
Kollade då lite äldre trådar angående byte av denna och bestämde mig för att köpa en komplett del att byta med för att slippa pressa, då det är begränsat med verktyg där jag är nu. Sagt och gjort åkte till Volvo...Fick reda på att till -98 så finns inte komplett fäste med bussning, utan det kom -99