Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Du har många roliga historier du VOLVO744TJEJ. Alla är dom av samma kategori också :D
Användarvisningsbild
av V0LV0744TJEJ
Tomas88 skrev:Du har många roliga historier du VOLVO744TJEJ. Alla är dom av samma kategori också :D

hehe tack :lol: det blir lätt så :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Nexus
V0LV0744TJEJ skrev:
Tomas88 skrev:Du har många roliga historier du VOLVO744TJEJ. Alla är dom av samma kategori också :D

klockrena historier :lol: . En ung kvinna med rätt attityd :wink:
Under bältet är de bästa av alla kategorier :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av lilleman
grammse skrev:
V0LV0744TJEJ skrev:

klockrena historier :lol: . En ung kvinna med rätt attityd :wink:
Under bältet är de bästa av alla kategorier :lol: :lol:
helt klart en rejäl tjej :D
kör hårt volvo744tjej kul med alla historierm.m :D

mvh/roger
Användarvisningsbild
av V0LV0744TJEJ
:lol: :lol:

En kille kommer hem sent på kvällen och hans fruga frågar:
- Var i helvete har du varit någonstans?
- Jag har varit och tatuerat mig.
- Jasså, vad har du tatuerat för nåt då?
- Jag har gjort en tusenlapp på kuken.
- Varför en tusenlapp och varför just på kuken?
- För det första så gillar jag att se mina pengar växa. För det andra så är det kul att sätta sprätt på slantarna ibland, och för det tredje. I stället för att du springer på stan och shoppar så är det ju bättre att du är hemma och suger på pengarna! :*O/
Användarvisningsbild
av bjompa
V0LV0744TJEJ skrev::lol: :lol:

En kille kommer hem sent på kvällen och hans fruga frågar:
- Var i helvete har du varit någonstans?
- Jag har varit och tatuerat mig.
- Jasså, vad har du tatuerat för nåt då?
- Jag har gjort en tusenlapp på kuken.
- Varför en tusenlapp och varför just på kuken?
- För det första så gillar jag att se mina pengar växa. För det andra så är det kul att sätta sprätt på slantarna ibland, och för det tredje. I stället för att du springer på stan och shoppar så är det ju bättre att du är hemma och suger på pengarna! :*O/

Hahahaha.. den va fanimej bra..
Användarvisningsbild
av Nexus
Den ännu ogifta kvinnan satte in en kontakt annons som löd:
- söker en man som inte slår mig,som inte lämnar mig och som är bra i sängen.
Efter några dagar knackar det på dörren, utanför sitter det en man i rullstol utan varken armar eller ben, och säger:
-Jag är din dröm man, jag kan inte slå dig för jag har inga armar,jag kan inte lämna dig för jag har inga ben.
- Men är du bra i sängen då? frågar kvinnan.
- Hur tror du jag knackade på dörren :?: :wink:
Användarvisningsbild
av V0LV0744TJEJ
grammse skrev:Den ännu ogifta kvinnan satte in en kontakt annons som löd:
- söker en man som inte slår mig,som inte lämnar mig och som är bra i sängen.
Efter några dagar knackar det på dörren, utanför sitter det en man i rullstol utan varken armar eller ben, och säger:
-Jag är din dröm man, jag kan inte slå dig för jag har inga armar,jag kan inte lämna dig för jag har inga ben.
- Men är du bra i sängen då? frågar kvinnan.
- Hur tror du jag knackade på dörren :?: :wink:
hahahah *L* :mrgreen: :-DD
Användarvisningsbild
av V0LV0744TJEJ
En Radiostation i USA betalar belöning på mellan 1000 - 5000 dollar till sina lyssnare för berättelser om sina mest pinsamma situationer... Följande belönades med 5000!

"Jag hade tid hos Gynekologen i slutet av veckan. Jag fick dock ett samtal morgonen innan från Gynekologen att jag kunde få en tidigare tid samma morgon 9:30. Jag accepterade tiden eftersom jag redan matat barnen och skickat dem till skolan och såg att jag skulle hinna om jag hoppade i bilen på momangen.

Men som de flesta kvinnor är jag speciellt noga med min hygien vid dessa besök och skyndade upp i övre våningen, klädde av mig och rusade in i badrummet. Jag fuktade en tvättsvamp som låg på badkarskanten och tvättade "området" för att vara säker på att vara i "representations skick". Jag kastade svampen i tvättkorgen och skyndade iväg. Jag hann presis till mottagningen och behövde inte vänta mer än någon minut före jag kallades in.

Eftersom jag kände till proceduren, som alla kvinnor gör, hoppade jag upp i stolen, satte fötterna i byglarna och föreställde mig vara på en helt annan plats som i Paris eller miljoner kilometer ifrån var jag var.

Jag blev lite förbryllad över läkarens kommentar "Jaha, man har gjort sig riktigt fin idag..." men jag svarade inte på hans kommentar. När min tid var över åkte jag och shoppa och hem på eftermiddagen för att laga mat åt mina barn. Efter skolan kom min 6 åriga dotter hem och lekte för sig själv i badrummet. Efter en stund ropade hon "Mamma var är min tvätt svamp". Jag bad henne ta en ny från skåpet. Hon svarade "NEJ! Jag vill ha min egen tvätt svamp som var på badkars kanten, den har allt mitt glitter i sig!" :???: :P
Användarvisningsbild
av vetten
Ja Ja :D Men kom gärna med fler du så ska jag försöka att repetera mina i mitt huvud (ja jag menar dom där som är i samma klass som dina) så ska jag nog återkomma :D :D

De va i Finländska lappmarkerna som det kom upp en journalist och skulle göra ett reportage om hur dom hade det där och han reporter frågade en av byinnevånarna hur dom hade det men sex och sånt, en fråga var om han visste hur det var med sexet där uppe och om dom någongång hade haft det med renar eller så och om han kunde jämföra?!!!!
Jo Enok svarade: Du får fråge Pecka för han vet!
Han har varit med en kvinna en gång!!!! :D :D :D
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 199

Haha, nej. Han kanske tror motorn går s&ou[…]

Hur tar jag ut felkoder på en 96a?

Vanligaste felen är för lite gas, shimsa[…]

Volvo on call och GSM