En Radiostation i USA betalar belöning på mellan 1000 - 5000 dollar till sina lyssnare för berättelser om sina mest pinsamma situationer... Följande belönades med 5000!
"Jag hade tid hos Gynekologen i slutet av veckan. Jag fick dock ett samtal morgonen innan från Gynekologen att jag kunde få en tidigare tid samma morgon 9:30. Jag accepterade tiden eftersom jag redan matat barnen och skickat dem till skolan och såg att jag skulle hinna om jag hoppade i bilen på momangen.
Men som de flesta kvinnor är jag speciellt noga med min hygien vid dessa besök och skyndade upp i övre våningen, klädde av mig och rusade in i badrummet. Jag fuktade en tvättsvamp som låg på badkarskanten och tvättade "området" för att vara säker på att vara i "representations skick". Jag kastade svampen i tvättkorgen och skyndade iväg. Jag hann presis till mottagningen och behövde inte vänta mer än någon minut före jag kallades in.
Eftersom jag kände till proceduren, som alla kvinnor gör, hoppade jag upp i stolen, satte fötterna i byglarna och föreställde mig vara på en helt annan plats som i Paris eller miljoner kilometer ifrån var jag var.
Jag blev lite förbryllad över läkarens kommentar "Jaha, man har gjort sig riktigt fin idag..." men jag svarade inte på hans kommentar. När min tid var över åkte jag och shoppa och hem på eftermiddagen för att laga mat åt mina barn. Efter skolan kom min 6 åriga dotter hem och lekte för sig själv i badrummet. Efter en stund ropade hon "Mamma var är min tvätt svamp". Jag bad henne ta en ny från skåpet. Hon svarade "NEJ! Jag vill ha min egen tvätt svamp som var på badkars kanten, den har allt mitt glitter i sig!" :???: