Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
Min ögon fastnade på denna, men det var pga att den var så nedtyngd bak, sen får jag se det vackra med två olika fälgar...

Bild
Användarvisningsbild
av camaro69
Jag hade nog kollat på "bruden" i Merca-caben än ett sunkigt djurtransportekipage. :wink:

Det är alltid trevligt att mata hästen. :wink:

Man kan dock inte gråta över alla vanvårdade "grisbilar".
Användarvisningsbild
av camaro69
Ja, du tittade i alla fall. Ett sundhetstecken. :wink:
Användarvisningsbild
av Brainy
Konstigt att den är sådär nedtyngd, kultrycket ser ju inte ut att vara så galet när jag kikar på släpets lutning :???:
Användarvisningsbild
av Nexus
Brainded skrev:Konstigt att den är sådär nedtyngd, kultrycket ser ju inte ut att vara så galet när jag kikar på släpets lutning :???:
Det kanske ligger en Ponny i bagaget :wink: Eller så är ingen häst transport utan hela lasten kommer från tyskland"hick" :wink:
LONER! 50+ vad gör det? tänk vilka underverk plastkirurgerna kan göra nuförtiden :lol:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Ja dämparna ser ut att vara i botten, undra om de finns några "klonk"- ljud där? :roll: :wink:

/Kalle
av DaXX
Såg något liknande idag. En T6:a som drog en husvagn. Två pers satt fram och ingen bak. Dämparna såg ut att ligga i botten och det kom knarrande ljud från bakvagnen när han tog svängen in i rondellen. Såg precis likadant ut som på bilden här :D
Ojämn gång.

Min XC70 1 -99/00 rullar ojämnt på tom[…]

1 felkod kommer upp! Inget mer. Det har testats s&[…]

Handbromsen tar bra men man behöver dra spake[…]

Hur och varför vill du dela. Internet fr&arin[…]