- fre 20 jun 2008, 10:21
Lite grinig på mig? Jag ber om ursäkt om jag retade dig på nått sätt. Förstår faktiskt inte hur jag lyckades med det?
Jag ser inget mer graverande än att den inte varit "inne" på service. Eller har jag nånstans missat att det står den inte "verkar" servats alls?
Ett enkelt kompprov, avlyssning av motorn och test av lådan säger mer än alla serviceböcker i världen som stämplats av stressade mekar som kanske vill mer än vad chefen tillåter. Där fick du min uppfattning.
Mvh
greeeken skrev:94 9000 2,3T cse du verkar ite fatta ett skit av vad man säger.Go´förmiddag Greeken.
Som Ts skriver så verkar det som om den INTE har blivit servad på 9000 mil.
Sen skit samma om de service bok eller inte du kan få 10 volvo stämplar av mig imårrn o stämpla dion förbannade servicebok.
Det hjälper inte nån .
Har inte bilen blivit servad på 9000 så skulle jag inte ens ge 1 krona för den.
Du kanske har annan uppfattning det vet vi inte.
Lite grinig på mig? Jag ber om ursäkt om jag retade dig på nått sätt. Förstår faktiskt inte hur jag lyckades med det?
Jag ser inget mer graverande än att den inte varit "inne" på service. Eller har jag nånstans missat att det står den inte "verkar" servats alls?
Ett enkelt kompprov, avlyssning av motorn och test av lådan säger mer än alla serviceböcker i världen som stämplats av stressade mekar som kanske vill mer än vad chefen tillåter. Där fick du min uppfattning.
Mvh
Volvo S80 2,4 170hk, -01
Neo ProLink PODVOLHUV2
3x Bosch big knick xenon-konvert
Söker sidobakrute-rullgardiner
Neo ProLink PODVOLHUV2
3x Bosch big knick xenon-konvert
Söker sidobakrute-rullgardiner