Brainded skrev:Nej!!! Hoppas något vittne hör av sig så personen får påhälsning av några i blå uniformer.
Lider med dig!
Ja, det hoppas jag också. Jag har satt upp lite lappar där jag ber den som har någon som helst upplysning att ta kontakt med mig. Får se hur det går.
Fluffen skrev:Synd, efter så mycket jobb och pengar.
:evil:
Fegt att bara sticka, men det är väl tyvärr mer regel än undantag, antar jag. :roll:
Polisbesök hoppas jag också på. :twisted:
Kanske någon som var avundsjuk. :lol: 
Ja, precis. Det är nog mer en regel än undantag. Tyvärr. Folk är så jäkla fega...
~Kalle~ skrev::evil: Nämen fy fan vilka jävla idioter! Så mycket jobb du lagt ned så är det nån jävel som förstör av någon anledning" :(
Fan så arg man blir!
/Kalle
Först blir man frustrerad och arg, men sen blir man bara ledsen och uppgiven.
haxpet skrev:Nej men fy fan. Detta var tragiskt, jag som sett fram emot och få se bilen när den var färdig.
idioten måste ju ha backat rätt så hårt, om även motorhuven fått sej stryk. För om man tar det försiktigt så ska det nog inte spricka så där mycket, bara några repor.
Vilken jäkla idiot som inte lämnar en lapp, eller hör av sej på något vis.Fan vad jag skulle vilja sätta dit alla idioter som gör så här.
Ja, precis vad jag tänker. Om den ska kunna tryckas in så mycket som den gjort så måste det nästan vara med avsikt. Här på parkeringen finns det ingen chans att någon har kört in i den, utan han/hon/det måste ha backat in i bilen, och väldigt fort.
Aja, jag pratade med lackeraren idag och han var riktigt schysst. Han lovade att han skulle hjälpa mig att lacka osv och om jag betalar materialkostnaden så skulle han bjuda på resten. Riktigt schysst av honom!
V90 T6 Polestar Inscription -2018
XC90 D5 R-design -2016