Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

haxpet skrev:Hej

Nu ser jag ju att du fortfarande inte fått listeran som ska sitta och täcka in railsinfästningarna ännu.

Är dom på gång?
Japp, letar fortfarande efter dom. Lutar nog åt att köpa nya då de inte direkt växer på träd.
Suck. Jag som trodde att jag snart var klar med detta projektet.

Igår (söndags) tog jag ut bilen från garaget efter att den har stått nerriven i nästan två månader. Kändes som en helt ny bil efter att ha vants sig med 245:an. Idag, en dag efter uttagningen, när jag kommer ut så har någon jävel backat på bilen. Antagligen med dragkrok för min nya fina R-front är helt sprucken nerifrån och upp. Hela fronten måste bytas ut i princip. Och tror ni att någon skrev en lapp eller någonting?! NEJDÅ! Självklart inte. Jävla fega svin som inte vågar stå för sina misstag. Detta hände också mitt på ljus dan då den var helt felfri på morgonen.

Det som gick sönder är:
* R-front (spruken på alla möjliga ställen, plus att den har ändrat form, går inte att rädda)
* Egentillverkad grill (sprucken på två ställen i ramen)
* 1st dimljusgaller (sprucket på flera ställen)
* En splitterny halogenlykta (repat, sprucket glas, går inte att rädda)
* Huv (tillknycklad i framkant, fästen skeva)

FAN SATANS JÄVLA HELVETE VAD FÖRBANNAD JAG ÄR!
Användarvisningsbild
av Fluffen
Synd, efter så mycket jobb och pengar. :cry: :evil:
Fegt att bara sticka, men det är väl tyvärr mer regel än undantag, antar jag. :roll:
Polisbesök hoppas jag också på. :twisted:
Kanske någon som var avundsjuk. :lol: :wink:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
:evil: Nämen fy fan vilka jävla idioter! Så mycket jobb du lagt ned så är det nån jävel som förstör av någon anledning" :(

Fan så arg man blir!

/Kalle
av haxpet
Nej men fy fan. Detta var tragiskt, jag som sett fram emot och få se bilen när den var färdig.

idioten måste ju ha backat rätt så hårt, om även motorhuven fått sej stryk. För om man tar det försiktigt så ska det nog inte spricka så där mycket, bara några repor.

Vilken jäkla idiot som inte lämnar en lapp, eller hör av sej på något vis.Fan vad jag skulle vilja sätta dit alla idioter som gör så här.
av Siqqe
Brainded skrev:Nej!!! Hoppas något vittne hör av sig så personen får påhälsning av några i blå uniformer.

Lider med dig!
Ja, det hoppas jag också. Jag har satt upp lite lappar där jag ber den som har någon som helst upplysning att ta kontakt med mig. Får se hur det går.
Fluffen skrev:Synd, efter så mycket jobb och pengar. :cry: :evil:
Fegt att bara sticka, men det är väl tyvärr mer regel än undantag, antar jag. :roll:
Polisbesök hoppas jag också på. :twisted:
Kanske någon som var avundsjuk. :lol: :wink:
Ja, precis. Det är nog mer en regel än undantag. Tyvärr. Folk är så jäkla fega...
~Kalle~ skrev::evil: Nämen fy fan vilka jävla idioter! Så mycket jobb du lagt ned så är det nån jävel som förstör av någon anledning" :(

Fan så arg man blir!

/Kalle
Först blir man frustrerad och arg, men sen blir man bara ledsen och uppgiven.
haxpet skrev:Nej men fy fan. Detta var tragiskt, jag som sett fram emot och få se bilen när den var färdig.

idioten måste ju ha backat rätt så hårt, om även motorhuven fått sej stryk. För om man tar det försiktigt så ska det nog inte spricka så där mycket, bara några repor.

Vilken jäkla idiot som inte lämnar en lapp, eller hör av sej på något vis.Fan vad jag skulle vilja sätta dit alla idioter som gör så här.
Ja, precis vad jag tänker. Om den ska kunna tryckas in så mycket som den gjort så måste det nästan vara med avsikt. Här på parkeringen finns det ingen chans att någon har kört in i den, utan han/hon/det måste ha backat in i bilen, och väldigt fort.

Aja, jag pratade med lackeraren idag och han var riktigt schysst. Han lovade att han skulle hjälpa mig att lacka osv och om jag betalar materialkostnaden så skulle han bjuda på resten. Riktigt schysst av honom!
av Siqqe
Jag måste ha en ny huv och en ny lykta, men frontspoilern ska lackeraren plastsvetsa och rikta upp igen. Ska nog lösa sig.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Nästa elbil från Volvo?

Zeekr går upp till 900V på många[…]

Tysta sommardäck V90

Köpte en V60 ultimate 23:a för ett par[…]

Srs

Ok får göra det nån dag