- mån 30 apr 2007, 18:20
Fett med komradio. Kör bara med magnetfot på min, kanske skulle sätta dit en på riktigt istället!
Moderator: Moderatorer
Mattsvart skrev:är pärlan din såld?Menar du mig?har bara sett dig i nyare bilar på sistonde hehe :D
eccy243 skrev:vad kör du för kärra nuMattsvart skrev:är pärlan din såld?Menar du mig?har bara sett dig i nyare bilar på sistonde hehe :D
Jag kan ju säga att i somras lånade man ju lite demobilar från Bilbolaget, för jag var lite less på 740n. Kan ju också säga att C30 T5an som jag lånade när det var skolavslutning gick rätt bra.. :D Men nu har man ju köpt nytt ändå. Så denna pärlan? är till salu...
eccy243 skrev:Åfasenlilleman skrev:vad kör du för kärra nuNu har jag skaffat mig en -92as 960. Har inte hunnit fixa några bilder änn...
mvh/roger :D
Mattsvart skrev:Den såg stilig ut ;). dock så kan ja inte komma på att ja sett den :roll:Det kan bero på att den står hemma på gårn' och väntar på lite kärlek och omtanke (läs: pengar)... Behöver två nya bakfjädrar och 5-6 timmars "garageuppfartsskruvning" för att rulla. Men det är tänkt att den ska få dra husvagn ner till Vallåkra, så då ska den rulla,,,
Har beställt en ny nedre knut, hoppas på[…]
sen kan man ju tolka media som om att affäre[…]