Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av jockedentredje
Fett med komradio. Kör bara med magnetfot på min, kanske skulle sätta dit en på riktigt istället!
Användarvisningsbild
av eccy243
Mattsvart skrev:är pärlan din såld? :P har bara sett dig i nyare bilar på sistonde hehe :D
Menar du mig?
Jag kan ju säga att i somras lånade man ju lite demobilar från Bilbolaget, för jag var lite less på 740n. Kan ju också säga att C30 T5an som jag lånade när det var skolavslutning gick rätt bra.. :D Men nu har man ju köpt nytt ändå. Så denna pärlan? är till salu...
Användarvisningsbild
av lilleman
eccy243 skrev:
Mattsvart skrev:är pärlan din såld? :P har bara sett dig i nyare bilar på sistonde hehe :D
Menar du mig?
Jag kan ju säga att i somras lånade man ju lite demobilar från Bilbolaget, för jag var lite less på 740n. Kan ju också säga att C30 T5an som jag lånade när det var skolavslutning gick rätt bra.. :D Men nu har man ju köpt nytt ändå. Så denna pärlan? är till salu...
vad kör du för kärra nu

mvh/roger :D
Användarvisningsbild
av eccy243
lilleman skrev:vad kör du för kärra nu

mvh/roger :D
Nu har jag skaffat mig en -92as 960. Har inte hunnit fixa några bilder änn...
Användarvisningsbild
av eccy243
Hejsan! På begäran kommer lite bilder på mitt nyförvärv.
Det är en -92as 960 3,0. 33000 mil.
Fullutrustad utom taklucka.
Det som ska fixas är(i prio-ordning):
Ojleläckage vid vevhusventilation.
Glappt bakhjulslager.
Brusten bakfjäder.
Avgasläckage mellan grenrör och främre rör.
Ac. Delar bortplockade.
Vattenläckage vindruta.
Sen är det mest en massa småfix.

Bild
Spisen på 3 liter och 204 hästar.

Bild
Den feta aktern som blir nedsprutad med olja hela tiden. :D

Bild
Rätt nöjd... :)

Som ni märker så är det lite fix på den. Men istället fick jag den till rätt pris.

Kommentera gärna. :)
Användarvisningsbild
av eccy243
Mattsvart skrev:Den såg stilig ut ;). dock så kan ja inte komma på att ja sett den :roll:
Det kan bero på att den står hemma på gårn' och väntar på lite kärlek och omtanke (läs: pengar)... Behöver två nya bakfjädrar och 5-6 timmars "garageuppfartsskruvning" för att rulla. Men det är tänkt att den ska få dra husvagn ner till Vallåkra, så då ska den rulla,,,
Srs

Jag skulle byta bälteslåset. Nu var det[…]

Hejhej! Jag planerar att installera en Trå[…]

Tysta sommardäck V90

Så du rekommenderar ett däck för V[…]

I dotterns fall följde det inte med nå[…]