- lör 17 maj 2008, 17:00
Hejsan!
Efter långa och hårda funderingar har jag tillslut beställt en XC60 2.4D. Leveransen skall ske i November, December.
XC60 2.4D
Summun
Automat
Teknik pkt, high performance ljud anl. samt keyless drive systemet.
Panorama glastak
Tidur för tillsatsvärme
RTI- navigationssystem
Mörk tonade rutor 5 st
Subwoofer bak 2x130W
Mittarmstöd med mugghållare
Nyckelavst. kr-kudde pass.
Mörkgrå läder G100
Aluminiumhjul Merac 18
Svart metallic
Vad tror ni om detta? Känns lite som att köpa grisen i säcken, men jag var på visningen och där verkade det lovande :)
Är där nånting man ska välja bort, välja till, nu som man kanske ångrar sen? Finns det fler på forumet som beställt en?
RTI'n känns onödig med vill man inte ha en ful plastlucka i mitten av konsolen så får man så snällt välja till den. Ganska strategiskt av Volvo och sätta den där.
Kan berätta att jag fick 7% rabatt på bilen och ett "hyffsat" inbytespris på min V70 -05.
Skatten trodde dom skulle landa på runt 6500 kr för denna motorn.
Efter långa och hårda funderingar har jag tillslut beställt en XC60 2.4D. Leveransen skall ske i November, December.
XC60 2.4D
Summun
Automat
Teknik pkt, high performance ljud anl. samt keyless drive systemet.
Panorama glastak
Tidur för tillsatsvärme
RTI- navigationssystem
Mörk tonade rutor 5 st
Subwoofer bak 2x130W
Mittarmstöd med mugghållare
Nyckelavst. kr-kudde pass.
Mörkgrå läder G100
Aluminiumhjul Merac 18
Svart metallic
Vad tror ni om detta? Känns lite som att köpa grisen i säcken, men jag var på visningen och där verkade det lovande :)
Är där nånting man ska välja bort, välja till, nu som man kanske ångrar sen? Finns det fler på forumet som beställt en?
RTI'n känns onödig med vill man inte ha en ful plastlucka i mitten av konsolen så får man så snällt välja till den. Ganska strategiskt av Volvo och sätta den där.
Kan berätta att jag fick 7% rabatt på bilen och ett "hyffsat" inbytespris på min V70 -05.
Skatten trodde dom skulle landa på runt 6500 kr för denna motorn.