- tis 13 maj 2008, 20:40
annars kan man ju alltid åka till en mindre verkstad som kanske tar en 500kr för det arbetet för det kan ju inte vara något jätte arbete?
iallafall inte som när jag skulle byta bromsbackar på 940, råka bli att dem fick byta bromsköldarna med för dem var som knäckebröd.
tyvärr var det välldans fastrostat så det tog nog en 5-10timmar att göra 1timmes arbete =P
Klopton skrev:Kanske en lite gammal tråd men jag frågar iaf.Ingen snäll granne släkt älskarinna eller dess bror som råkar ha en svets?
VErkar ha samma problem som uffe haft, eller antar det.
Exakt det du beskriver stämmer in på det jag har blivit tokig på 7gånger om.
Om man nu inte har en svets tillgänglig vad ska man göra då? Kan man köpa excentrar någonstans? Går dom ens att byta ut? Hur den där armen/leden/excentrern är sammansatt förstår jag inte. Går den ens att ta bort utan att ta till våld? Verkade ha en väldigt konstig koppling.
Och sen förstår jag inte hur det ska hjälpa att göra så som sparkz sa.. men får väl testa :)
annars kan man ju alltid åka till en mindre verkstad som kanske tar en 500kr för det arbetet för det kan ju inte vara något jätte arbete?
iallafall inte som när jag skulle byta bromsbackar på 940, råka bli att dem fick byta bromsköldarna med för dem var som knäckebröd.
tyvärr var det välldans fastrostat så det tog nog en 5-10timmar att göra 1timmes arbete =P
940 års 91 gammal slitvarg
855 års 94a Till salu
V70N års 01 finbil hoppas den håller
855 års 94a Till salu
V70N års 01 finbil hoppas den håller