Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Grattis !!! 29 är ju ingen ålder :wink: vänta till nästa år då är det kört :cry: :lol:
Side pipe :???: vad säger lagens långa arm om det???? :roll:
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
Nu har man fixat ut avgassystemet ut bak,vart lite tattit det mä men det får va ett tag,burken sticker ut för mycket :?
Vart lite dåvare ljud iaf.

Kapskivorna tog slut så jag kunnde inte kapa röret unnder så burken kom unnder lite mer :evil:

Bild på tattet :)
Bild

Sen en bild utanför jobbet 8)
Bild
Användarvisningsbild
av lilleman
fet_intercooler skrev:Som sagt den ska säljas o jag har tänkt 30000kr för den. :wink:
frugan tittade över min axel och gav mig en mördande blick och orden tänk inte tanhen bar
du har skrot nog så det räcker :evil: varför är dem så känsliga :???:

mvh/roger
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
lilleman skrev:
fet_intercooler skrev:Som sagt den ska säljas o jag har tänkt 30000kr för den. :wink:
frugan tittade över min axel och gav mig en mördande blick och orden tänk inte tanhen bar

mvh/roger
Ja säg det,jag har hafft 2st 10:31 axlar med lamelldiff och båda har ballat ur,lamelldiff ba skit enligt min erfarenhet o mening :wink: :x
Användarvisningsbild
av bjompa
fet_intercooler skrev:
lilleman skrev:

mvh/roger
Ja säg det,jag har hafft 2st 10:31 axlar med lamelldiff och båda har ballat ur,lamelldiff ba skit enligt min erfarenhet o mening :wink: :x
Hahaha.. de där va att ganska roligt svar.. tror du missuppfattade de han skrev.. men de du svarade på gick ju oxå om man tittar lite extra..

..."tittade över sin axel" (kraoppsdelen)

I dotterns fall följde det inte med nå[…]

Kan ju vara så att affärsmodellen mot K[…]

Låter som det är dags att "palla u[…]

V60 sliter däck bak

Är i samma sits....de sliter insida bak! Ve[…]