Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Grattis !!! 29 är ju ingen ålder :wink: vänta till nästa år då är det kört :cry: :lol:
Side pipe :???: vad säger lagens långa arm om det???? :roll:
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
Nu har man fixat ut avgassystemet ut bak,vart lite tattit det mä men det får va ett tag,burken sticker ut för mycket :?
Vart lite dåvare ljud iaf.

Kapskivorna tog slut så jag kunnde inte kapa röret unnder så burken kom unnder lite mer :evil:

Bild på tattet :)
Bild

Sen en bild utanför jobbet 8)
Bild
Användarvisningsbild
av lilleman
fet_intercooler skrev:Som sagt den ska säljas o jag har tänkt 30000kr för den. :wink:
frugan tittade över min axel och gav mig en mördande blick och orden tänk inte tanhen bar
du har skrot nog så det räcker :evil: varför är dem så känsliga :???:

mvh/roger
Användarvisningsbild
av Tommy Lagerlöf
lilleman skrev:
fet_intercooler skrev:Som sagt den ska säljas o jag har tänkt 30000kr för den. :wink:
frugan tittade över min axel och gav mig en mördande blick och orden tänk inte tanhen bar

mvh/roger
Ja säg det,jag har hafft 2st 10:31 axlar med lamelldiff och båda har ballat ur,lamelldiff ba skit enligt min erfarenhet o mening :wink: :x
Användarvisningsbild
av bjompa
fet_intercooler skrev:
lilleman skrev:

mvh/roger
Ja säg det,jag har hafft 2st 10:31 axlar med lamelldiff och båda har ballat ur,lamelldiff ba skit enligt min erfarenhet o mening :wink: :x
Hahaha.. de där va att ganska roligt svar.. tror du missuppfattade de han skrev.. men de du svarade på gick ju oxå om man tittar lite extra..

..."tittade över sin axel" (kraoppsdelen)
Tysta sommardäck V90

Jag tolkar det som att däckmodellen rekommend[…]

Srs

Jag skulle byta bälteslåset. Nu var det[…]

Hejhej! Jag planerar att installera en Trå[…]

I dotterns fall följde det inte med nå[…]