Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av V40
bowmore skrev:Det kan ju förklara en del i så fall... Jag har verkligen letet, och det finns inget enkelt sätt att hitta det. Om det finns ett filter måste man troligtvis plocka isär ganska mycket. Köpte ett kupé/pollenfilter på biltema. Står följande i katalogen; Volvo S/V40 AC 95- 52-754 89.90:-

Knepigt om dom nu skriver från 95- och framåt i katalogen. :???:
Jag gjorde samma sak och köpte deras Kupéfilter. Jag läste mig också till att det var årsmodell 95 och framåt. Men när jag kom hem så fick jag ändå konstatera att jag ej har något lucka för ett sådant filter på min bil.

// V40
Användarvisningsbild
av bowmore
Jag har AC.

Ang bilder så måste du har ett hemside-konto eller liknande för att få med bilden. Lite omständigt tycker jag, men det är ju hör ju iofs inte till ämnet...
av jeensa
bowmore skrev:Jag har AC.

Ang bilder så måste du har ett hemside-konto eller liknande för att få med bilden. Lite omständigt tycker jag, men det är ju hör ju iofs inte till ämnet...

Okay då vet jag till nästa gång.
vill du se bild ändå så kan jag maila om du har adress...
Användarvisningsbild
av bowmore
Jag lägger ner det här med att byta det där filtret och lämnar tillbaka det eftersom det inte verkar finnas något på min årgång... :-(O)
Tack för tipsen ändå! :)

Ja jag har piskat skiten ur en del bilar tidigare,[…]

Reparera läckande AC

Rören på torkfiltret är dock betyd[…]

Jag var inne på evaluering av skadorna ig&ar[…]

AC problem Volvo S80 2000

Hej! Hoppas att jag lagt tråden rätt. […]