Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

tjena har varit borta ett tag gissa var ?? var och testade min kompis volvo v70 t5 2002 bsr chippad 3 tums avgasrör manuell ca 300 hk för att se verkligen om den är som ni beskriver.men tyvärr inget för min smak.går inte att jämföra med benz.Sweeman är du moderator och svensk lärare samtidigt.och på frågan om jag viftar med det ena eller det andra så har du absolut inget med det att göra.du är moderator här i detta forum vad är du i verkligheten inget _ _ _ _ !!! så kör din 740 ok va nöjd
och? vad får dig att tro att andra på detta forumet bryr sig om din jävla benz?? vad har du för vettigt att tillföra detta forum? vad jag ser så har du INGET att göra här! Det enda du tillför detta forum är slakteri av det svenska språket och en hyllning till mercedez!
Vad har mitt privatliv med dig att göra, eller ens med denna diskutionen??
Förekommer mer dis respekt mot mig eller någon annan här på forumet så tilldelar jag dig en offentlig varning.

You have been warned.

//Sweeman
Sist men inte minst.. har du hört talas om punkt och stor bokstav? vad är det!!!!
det är citerat från ditt inlägg är inte det diss.slakteri av det svenska språket detta är okså citerat från dit inlägg är du rasist?? det är jag som skall varna dig jag kan anmäla dig!!!
Vad får dig att tro att jag är rasist? vad har jag sagt som antyder till rasism?
Jag har då varit med om alla möjliga slags kulturer och kontinenter, Botswana, Pakistan, Italien, Luxembourg i ALLA dessa ländar har jag vart utlänningen, jag har gått i skola med allt slags folk, haft fler kompisar från andra länder än svenska kompisar så kom inte och kalla mig en jävla rasist! för det är fan det sista jag någonsin kommer att vara! Min bästa kompis var en grek kan jag tillägga.
Jag påpekar bara att för allas trivsel så kan du starta en mening med stor bokstav och avsluta den med en punkt. Och sedan skippa alla utropstecken och frågetecken och skriva en av dem istället! att du skriver !!!! eller??? gör inte din mening nå mer betydelsefull för det.
Och tack för att du startade din mening med stor bokstav :)

//Sweeman
Skrev svenska språket för att ja? vi skriver på svenska nu eller hur? jag må ha uttryckt mig fel och fått dig att tro något annat, jag ber om ursäkt för det, jag menar språk i allmänhet, hur man skriver ihop en mening som går att läsa. Stor bokstav, punkt, skriva riktiga meningar som hänger ihop och inte blir en stor text klump, ge fan i alla utropstecken, ge fan i alla frågetecken, respektera forumets regler och försök va lite mer trevlig?

End of discussion.
Fortsätt ONTOPIC Alltså det denna tråden är ämnad för! inte mercedes!!

//Sweeman
Sweeman skrev:Nu får det vara nog E 55 AMG!
Håll dig till topic och sluta vifta med att du har "fett med cash" och att vi är "fattiga" Volvo-ägare.. (Ja det är min uppfattning av alla dina inlägg i denna tråden) och vad har din Mercedes med volvo att göra? om den nu är så bra och snabb och vacker och rostfri etc...gå till ett Mercedes forum då?
Sist men inte minst.. har du hört talas om punkt och stor bokstav?
/Sweeman
Sweeman skrev:Skrev svenska språket för att ja? vi skriver på svenska nu eller hur? jag må ha uttryckt mig fel och fått dig att tro något annat, jag ber om ursäkt för det, jag menar språk i allmänhet, hur man skriver ihop en mening som går att läsa. Stor bokstav, punkt, skriva riktiga meningar som hänger ihop och inte blir en stor text klump, ge fan i alla utropstecken, ge fan i alla frågetecken, respektera forumets regler och försök va lite mer trevlig?

End of discussion.
Fortsätt ONTOPIC Alltså det denna tråden är ämnad för! inte mercedes!!

//Sweeman
Ja,precis! Man behöver inte stanna här om man ska babbla om Mercedes hela tiden! :evil:

Ja, nu fortsätter vi om S80:n , En mycket trevlig bil för lite stålar :-)-) 8)

/Kalle
E 55 AMG skrev: jag kollade på bila syd vet ej var du köper dina kanske _ _ _ _ _ _ _ _ gods
Att ens insinuera nått sånt tycker jag är väldigt lågt av dig, jag har då köpt dom av en Volvo-ÅF med kvitto och allt, om dom sen snott dom eller inte kan jag inte veta.

/L
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Vad läser du felkod med?

Igår fick det bli byte av spolarna på […]

Cupefläkten.

Tänkte om det kunde ha något med det […]

Hej! Vilken olja är det till bakaxeln på[…]