Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Är det den Itsfun som bla erbjuder Eco-trimning som är med på Råd och Röns svarta lista i februarinummeret ?
"Itsfun Trimchip, Handen. Chiptrimning av bil. Företaget rekommenderas att betala tillbaka 13 452 kronor."

Någon som vet mer ? Funderar en hel del på Eco-trimning men man vill ju inte göra det hos någon som kanske inte är seriös. Undrar vad det var för fel på trimningen, de blev ju fällda i ARN om det nu är samma firma ? Och de vill ju i så fall inte heller följa ARNs rekommendation.
jag tror alla som är lite bilintresserade vet vem som ligger bakom det företaget.
Kriminella gör inte jag affärer med iallafall.

//mojja
mojja skrev:jag tror alla som är lite bilintresserade vet vem som ligger bakom det företaget.
Kriminella gör inte jag affärer med iallafall.

//mojja
Nu blev i vart fall jag lite intresserad (HMM)
Edit:
Ok, Flashback hade ju några sidor med diskussion kring ämnet *läser vidare*
Loner skrev:Kan nån posta lite info, så slipper alla surfa till flashback och läsa.

/L
Det var ganska tufft skvaller som finns att läsa i tråden.
Är det ok att öppet skriva ut det här, eller länka till det?

Edit: det där med kriminalitet blev i vart fall bekräftat via hänvisningar till domstolsbeslut mm.
Jag tänker inte återge den information som finns på flashback p.g.a. källkritiken och med tanke på att en stor del av det hela bara är rent "min kompis kompis brors syster". Men är en tiondel av det som skrivs sant så är det tillräckligt illa. Så jag nöjer mig med att länka till en tråd om Qvarnström så får ni läsa själva där.
http://www.flashback.info/showthread.php?t=449209
Jag ska även passa på att säga att jag i de dommar som omnämns i tråden kan hitta något om honom men det kan vara jag som är lite för ringrostig på att söka rättsfall.

mvh
Anders

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]