Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Titaniumgrå
ok, låter ju lovande! :lol:
Ena dagen var min bil definitivt planerad dagen efter så var den färdigbyggd och vad jag har hört så ska det ta tre dagar totalt från plåtrulle till färdig bil så det är garanterat en viss eftersläpning av statussidan. Så vi får hoppas att våra bilar står i Göteborg nu.
Senast redigerad av 1 Titaniumgrå, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Jayhawk
mmm Samma sak hände mig fast bilen var inte ens definitivt planerad utan jag kolla nästa dag så va den redan färdigbyggd ?:-/

Så 3 - 4 dagar efter låter rätt så troligt och eftersom min leveranstid från början va V10 så förmodligen är bilarna redan i Göteborg eller iaf minst på väg :mrgreen:

Jaja vi får se vad som händer, gott att veta att det går framåt i varje fall (B)
Användarvisningsbild
av Jayhawk
Jahapp...då ringde säljaren och berätta att bilen är klar att hämtas på Fredag :-))))) :-))))) (RO)

men vad jag har kommit fram till att man inte ska lite så himla mycket på statussidan för att den ligger efter jävligt mycket....Minst 1 vecka iaf...Kolla idag kl 14 så var bilen bara färdigbyggd och när jag kolla direkt efter att jag fick samtalet så var den redan hos återförsäljaren.. :-O)

Får väl slänga upp några bilder till helgen då :lol:

Enkla sanningen är ja. Du tar bort askkoppen[…]

Kolla reläet för bränslepumpen, l&o[…]

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]