- ons 13 feb 2008, 19:43
Idag vara reparatören här och dömde ut maskinen som oreparerbar. Det har rostat hål i en svetsskarv.
Ni läste rätt.
Rostat hål i diskmaskinen på kortare tid än 5 år.
Trodde i min enfald att en diskmaskin skall tåla vatten och inte rosta sönder. Fy f-n. :-(O) :evil:
Elektrolux, gedigen svensk kvalitet.... :lol: :lol:
camaro69 skrev:Elektrolux ?:-/Förbannade diskmaskinsdj----l. :evil: :-(O)
Byggde om köket 2003 och satte in nya Elektrolux maskiner rakt av.
Kan inte säga att jag är imponerad av kvaliteten.
Diskmaskinsjäv----n :evil: är reparerad ett antal gånger. Det läckte ut ånga som förstörde lackering på en kökslucka. Nu läcker den jäv----n igen :evil: . :-(O)
Det har bytts packningar i tid och otid.
Vill hålla ett balanserat språk, men mina tankar är mörka.
Kylskåpet började bygga is, och är av modell att inte göra så.
Reparatör 1 kom hem och bytte en sensor. Efter att reparatör 1 åkt, så dröjde det inte länge innan det var dags för reparatör 2 att komma hem och byta kretskort till det som styr sensorn.
Är allt annat än imponerad av s k svensk kvalitet, made in "hotten tott country".
Nästa gång blir det Miele.
Idag vara reparatören här och dömde ut maskinen som oreparerbar. Det har rostat hål i en svetsskarv.
Ni läste rätt.
Rostat hål i diskmaskinen på kortare tid än 5 år.
Trodde i min enfald att en diskmaskin skall tåla vatten och inte rosta sönder. Fy f-n. :-(O) :evil:
Elektrolux, gedigen svensk kvalitet.... :lol: :lol:
V70 R 2004 (i bilhimlen)
V70 D5 Summum 2009
V70 D5 Summum 2008
V40 D3 R-design 2019
V90 D5 R-design 2018
"Never argue with an idiot. He will only drag you down to his level and beat you with experience."
V70 D5 Summum 2009
V70 D5 Summum 2008
V40 D3 R-design 2019
V90 D5 R-design 2018
"Never argue with an idiot. He will only drag you down to his level and beat you with experience."