Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vem tar SM-Guld i Hockey 2008

HV 71
5
13%
Färjestads BK
3
8%
Linköpings HC
3
8%
Frölunda HC
6
15%
Timrå IK
Inga röster
0%
Djurgårdens IF
8
21%
MODO Hockey
3
8%
Mora IK
1
3%
Skellefteå AIK
1
3%
Södertälje SK
Inga röster
0%
Luleå HF
5
13%
Brynäs IF
4
10%
Användarvisningsbild
av olafixar
740wennberg skrev:olafixar, går det bra för luleå?

(brynäsälskare) hihihihih ;);););)

Jepp...SNART lossnar det...tror jag 8) LHF har ju spelar relativt bra mot topplagen :roll: (förutom Frölunda )
Användarvisningsbild
av olafixar
Det gick ju bra ikväll (R)
Användarvisningsbild
av Pliind
Rensat OT.
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Brainded skrev:Nu vill jag att Brynäs ger ett bud till Wikegård som han inte kan tacka nej till!

Wayne Flemming ger jag inte många öre för...

mvh
Anders
Ja nu måste något göras!!! Var på matchen Brynäs - Södertälje förra veckan, och jag vet att jag skrev något liknande i förra tråden, men.....det var fanimej den sämsta match jag någonsin sett, alla kategorier. Fan, jag har sett P97-lag spela bättre!!! Varken Södertälje eller Brynäs kom ens upp till korphockeystandard!! Näe ge oss Wikegård NUUU........!!!!!!

//David

P.S Verkar vara många stockholmare här av omröstningen att döma!! :) D.S
Användarvisningsbild
av Brainy
Nybbe_gefle skrev:
Brainded skrev:Nu vill jag att Brynäs ger ett bud till Wikegård som han inte kan tacka nej till!

Wayne Flemming ger jag inte många öre för...

mvh
Anders
Ja nu måste något göras!!! Var på matchen Brynäs - Södertälje förra veckan, och jag vet att jag skrev något liknande i förra tråden, men.....det var fanimej den sämsta match jag någonsin sett, alla kategorier. Fan, jag har sett P97-lag spela bättre!!! Varken Södertälje eller Brynäs kom ens upp till korphockeystandard!! Näe ge oss Wikegård NUUU........!!!!!!

//David

P.S Verkar vara många stockholmare här av omröstningen att döma!! :) D.S
Bara 3p till slutspelsplats nu, sm-guld sm-guld sm-guld!!! Eller inte, vi får vara glad om de slipper kvalserien :roll:
Användarvisningsbild
av olafixar
Frölunda - Luleå 0-6 :-)))))
av matzen10
Jag tycker det e oroväckande att bara jag röstat på FBK... Funderar på att skaffa mig ett par nick till och rösta på rätt lag :lol:

Men Luleås utskåpning av Frölunda e värd respekt!
Användarvisningsbild
av olafixar
Hockey Fight...när får vi se nå liknande i Sverige??

[youtube]U_Cfy-Eji2o[/youtube]

:shock:
Användarvisningsbild
av Pliind
Blir fan kul i leksand sen när mora kommer ner för kvalserien :lol: :lol: :lol: ska ställa mig utanför arenan och dunka "mora nisse - hockey bitn" höhö.. älska mora och pissa på leksand låt typ :D lät hålla bilen igång och ha fri väg ut från området då Muhahaha :twisted:

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]