- fre 23 sep 2005, 23:39
har ett problem med att bara framdörrarna låses upp och när jag startar går inte tankmätaren men efter ett tag kommer tankmätaren igång och när jag stänger av för att kolla låset så går allt ok...detta är ett intermittent fel och kommer bara ibland...innan slog den ut hastighetsmätaren samt allt elektriskt men det har inte varit ngt problem på ett tag...srs airbag lyser dock och kommer inte att släckas förrän bilia gör detta..
ser ochså att bränsleförbr.är konstig, när man drar igång så visar den alltid 9,99(det högsta)men sedan går den ner som den skall...men när jag släpper gasen går den ner till ett viss värde för att sedan gå upp och det skall den inte göra..är detta ett slags ihophängande fel??
vad kan man göra??
bilia hittar inget eftersom symptomen kommer bara ibland, och det är rätt irreterande....ngt hänger sig men vad???
tacksam för alla slags behandlingar ang.detta och hoppas på mkt hjälp..ps bilen skall in för detta i oktober til bilia´s elektriska
volvo s80 t6 -1999...bilen går kanon annars ds.
ser ochså att bränsleförbr.är konstig, när man drar igång så visar den alltid 9,99(det högsta)men sedan går den ner som den skall...men när jag släpper gasen går den ner till ett viss värde för att sedan gå upp och det skall den inte göra..är detta ett slags ihophängande fel??
vad kan man göra??
bilia hittar inget eftersom symptomen kommer bara ibland, och det är rätt irreterande....ngt hänger sig men vad???
tacksam för alla slags behandlingar ang.detta och hoppas på mkt hjälp..ps bilen skall in för detta i oktober til bilia´s elektriska
volvo s80 t6 -1999...bilen går kanon annars ds.